eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 februari 2012 18:29

Sitter i min säng med täcket uppburrat omkring mig. Har nästan preci skommit hem från högevallsbadet (Badhuset i Lund) Hade en riktigt kul "eftermiddag", tack till er som gjorde den underbar!


Ska snart äta, känner att det behövs. Man blir verkligen hungrig av att bada. Ska antagligen färga håret ikväll. Är taggad. Det kommer att bli rött, färgen Dark Mahogany  (<----- Klicka! :D) Känner att jag kommer blogga en hel del ikväll, jag är så sjukt pepp på vad som helst. På att säga till pojken jag älskar att jag gillar honom (han vet inte). På att springa (Kommer INTE bli av) På att städa mitt rum (Behövs inte, är redan städat...) På att ta en massa egobilder (Duuh, min kamera har slut på batteri) I alla fall-Jag kommer ta föra och efterbilder på mitt hår, samt bild på när jag har färgen i håret. Dock kommer det att vara webbkamera bilder, alltså väldigt dåliga. Men jaja. 


Kul att se så mpnga nya bloggare som kommenterar. Det uppskattas verkligen! Tänkte också börja ha Veckans Blogg två gånger i veckan istället. Så om ni har lust att vara med och tävla, släng bara in en kommentar om att ni är med. För ökad chans till att vinna, skriv om tävlingen på er blogg och länka till den. ( För er som inte vet vad man vinner, checka detta: http://eliseahlgrenolsson.bloggplatsen.se/2012/02/18/7363801-nu-ni/ )


Ha det bra!   

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 februari 2012 20:18

Sitter i min underbara soffa på ett underbart fårskinsfäll med underbar kladdkaka och underbart te och underbart top model. (Yes, allt är underbart. Till och med mitt hår! C: ) Ska ha en underbar kväll med mycket underbart bloggande (Innan min underbara dator dör) Det underbart goda teet står och svalnar, så att jag sedan kan ta och dricka det och känna den underbara smaken. (Nä nu ska jag lägga av med mitt underbara prat)


Hihi, dagen igår och idag har varit toppen. (Toppen=synonym till underbar) Imorgon ska jag inte göra så mycket, antagligen färga håret och sova. Sova, sova och sova. Eller nej, jag ska lös amin bok. Den braiga boken som jag älskar. Som jag älskar så mycket. Som så mycket som jag älskar. Hohihihhohihohi. 


Så, nu ska jag låta er ha en lite normal kväll, och slippa min tomma skrift. Kindkyss så länge,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 februari 2012 19:24

http://heaa.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-212.html?_tmp=c689d0937703562c14bb279df59e12dc531d0a88


Är med och tävlar om Dagens blogg på denna blogg (Klicka på bildeeeen! :D) 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 februari 2012 08:34

Yesbox, jag är pigg och påväg att fixa mig. Ska ju ner till stan och klippa mig och sen ska bästaste komma hit och sova här. Fatta vad jag har saknat henne och våra sovaövernätter. Innan sjuan sov vi över var och varannan helg, men sen kom vi i parallellklasserna, och det blev att man hittade nya kompisar och inte va så mycket med varandra. Men det ska det bli ändring på.


Det är ändå fint väder idag. Utanför fönstret skiner solen och fåglarna kvittrar. Känns nästa som om våren är här. (Det kan jag ju bara drömma om, men det är faktsikt bara typ två minus)


Bara för att jag har väldigt tråkigt så ska datorn få följa med mig när jag äter frukost och fixar mig. Det kommer bli en liten Vlog genom hela min morgon. Hihi, hoppas att ni inte dör av tristress.


Slängkyss på er så länge,  

    

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 februari 2012 08:30

Är med och tävlar om Veckans Blogg på Michelles fina blogg! (Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 februari 2012 22:04

Jag ska färga håret på tisdag eller onsdag, och nu är det så att jag verkligen inte vet om jag ska färga brunt eller rött. Kan inte ni vara väldigt gulliga och kommentera vad ni tycker? :D (Det röda kommer bli lite mörkare än det på bilden!)

    

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 februari 2012 21:52

Veckans Blogg-vinnare denna veckan blev denna superfina blogg; http://annaulvklos.blogg.se/  (Vann du inte denna gång så kommer det fler chanser, jag lovar! :D )


Så, Anna, nu kommer jag följa dig via bloglovin' och kommentera din blogg i en hel vecka. Sounds good? :)


ALLA CHECKAR BLOGGEN, 'AIGHT? :D


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards