eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 oktober 2012 15:59

Håller på och fixar ihop en liten cover. 

       

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 oktober 2012 10:40

Igår hade jag lite kul med röd karamellfärg, vattenfärg och lite annat smått och gått. Fick för mig att jag skulle sminka mig lite kul, vilket slutade med att jag tillslut var grönmålad i hela huvudet. Suck, jag orkar inte med mitt liv. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 oktober 2012 10:51

Men nej, vad håller jag på med? Det var meningen att jag skulle plugga järnet idag (måste lämna in ett so-arbete innan klockan 23:59 idag) men istället sitter jag och kollar på film... Åh, fml.


Av Elise Ahlgren Olsson - 25 oktober 2012 21:39

Åh, är lite sådär smått kär i denna låten (speciellt om man har hög volym och maxar basen). Lyssna och njut.

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 oktober 2012 13:18

Jag lovar, det skönaste man kan ha på sig när man bara är hemma och kollar film hela dagen är mjukis och linne. Bästa!

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 oktober 2012 12:29

Mitt höstlov började idag, och vad kan möjligvis vara en bättre början på lovet än att kolla på TVD? Ingenting skulle jag vilja säga. När jag kollat på avsnitt 22 och skulle fortsätta så var det slut. Sista avsnittet. Dock bara för säsongen, det finns en fjärde säsong (som inte har kommit ut på svensk tv än...) Jag ska försöka att klara mig ändå. Tills vidare ska jag börja kolla på True Blood (jag vet, jag är obsessed av vampyrserier...) Tycker att ni ska kolla på TVD (för er som inte förstår, The Vampire Diaries). Det bästa som jag någonsin sett. På riktigt. Bara för att jag satt och grät som jag vet inte vad till sista scenen så får ni också kolla på den nu (SPOLIER)

https://www.youtube.com/watch?v=Vy3-LxMgZUE

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 oktober 2012 21:56

Konfirmation är det bästa som finns, på riktigt. Underbart helt enkelt. Nästa vecka på onsdag (höstlovet) åker jag på läger. Kommer inte kunna blogga då (jagvetjagvet det är långt kvar men bara så att jag inte glömmer det... Jag är faktiskt väldigt bra på att glömma) Imorgon är det sista skoldagen för mig innan lovet också, riktigt skönt. Ska bli bäst att kunna sova hur länge man vill och så. Har i alla fall haft en toppendag, hoppas att ni också haft det. Hörs mer imorgon (ska kolla tvd nu och sen söööva) Nattispuss

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 oktober 2012 15:47

Hjälpte min lillebror med lite Halloween-saker han ska ha med till skolan imorgon (vilket gick sådär bra då han inte ens visste att det finns en kärna i mangosar...) Tillslut slutade det med att han kletade karamellfärg på mina händer (för er som inte vet det är det väldans svårt att få bårt karamellfärg) Kollade lite tvd istället och smådog imellanåt. Det ärväl antagligen vad jag ska roa mig med hela kvällen också (förutom att bada... Skumbad! (Y) ) 


Kände mig lite som en femåring när jag sprang omkring i skolan i bara strumpor, blodröda läppar och med lockigt hår. Underbart.

   


Monsterkram

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards