eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 mars 2012 16:14

Nejmen, känner att det var längesen jag uppdaterade, så slänger in ett litet inlägg sådär i all hast. 


Håller på och försöker komma på vad jag ska ha på mig på discot ikväll, har verkligen inte en aning, ska nog få låna något av clara, men ja... Kommer bli fett i alla fall. Har saknat discon, det var så längesen jag var på ett. Höll i ett för inte så längesen i och för sig, men det var ju inte alls samma sak.


Känner mig sjukt stressad, fast jag egentligen inte har något att stressa över alls. Haha, orkar inte. Puss,     

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 mars 2012 15:46

Ska strax ta tåget ner till stan med Amanda och Erika. Vi ska fika och ha det sådär mys i blåsten. Det blåser verkligen riktigt mycket, men det är varmt ändå, så jag får väl hålla tyst och vara nöjd med det. 


Kommer snart en konstig vlog med mig, Clara och Soniya. Vi hade lite sådär tisdagstråkigt (eller var det tisdag?!) Aja, skit samma, någon dag var det och kul var det också. Älskar er :*


Nu måste jag fixa lite grejer, så att jag kan gå sen. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 mars 2012 20:53

Tja, inte riktigt trippnade steg kanske. Mer tunga hiphopssteg dansades det på dansgolvet idag. Har insett att jag verkligne älskar dans. Att bara låta musiken leda kroppen coh inte behöva tänka på vem man ska passa bollen till eller hur hårt man ska skjuta. Nej, dans är min grej.


Imorgon så är det bokmässa i skolan och jag både börjar senare och slutar tidigare. Ett stort plus för det. Annars kommer det väl vara extremt intetsägande (duuh, vi ska läsa i typ en och en halv timme. I ett klassrum. På en hård stol. Utan fluffiga kuddar och mysiga ljus) Nej, ska man läsa så ska det vara mysläsning.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Sov gott, puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2012 20:52

Åh, har sådär nostalgiskt kollat på Tsatsiki, morsan och polisen. Kollade riktigt mycket på den när jag var mindre, och insåg hur bra den egentligen är...


Kom hem från en springrunda för ungefär en halvtimme sen. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Är riktigt trött, men jag lovar att när jag väl har duschat och bortstat tänderna kommer jag vara pigg igen. Då blir det att ta upp Boktjuven och läsa några sidor. En riktigt underbar bok, den där Boktjuven. Rekomenderas starkt. 


Älskar hur dom får till det i Tsatsiki: "När den rätte dyker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad det vill". Det stämmer så perfekt!


Hoppas att ni har haft en underbar våffelsöndag. Godnattpussar,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2012 14:06

Har precis mumsat i mig underbart goda våfflor med hjätan på. Tyckte att det var en bra lunch en solig dag som denna. Det känns som om våren har kommit på riktigt nu, hoppas verkligen att det håller sig.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2012 12:01

Ställde klockan på tio idag, eftersom att jag ska till pappa och måste packa och städa och sånt. Men när jag öppnade datorn så var klockan elva och jag blev fundersam. Efterbliven som jag är visste jag inte att man skulle ställa fram klockan idag. Så nu är jag stressad, men orkar inte ta tag i det som måste göras.


Idag ska jag då städa och åka till pappa. Där ska jag nog ta och springa, och plinka lite på min gitarr. Det var längesen jag spelade på den, har saknat det. Känner att jag är på såntdär jättebra humör idag, och har lust att dansa omkring i hela huset till jättebra musik. Men jag får väl nöja mig med att dansa omkring i mitt rum medans jag städar...


Ha det bra, puss   

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2012 21:37

Igga mitt face och checka eldnaglarna:

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2012 19:51

Blev inget städande idag. Inte heller något ritande. Och jag sprang inte heller. (Men jag var faktist ute och gick, hade för ont i mitt knä för att springa) Istället blev det att måla naglarna, läsa bok, klä upp mig (för verkligen ingenting) och göra ingenting. Jag kände verkligen för att fixa mig såådär väldigt mycket, så ja, fram blev det med sminket och på med lite finare kläder. Kände för att göra flammor på mina naglar, så det roade jag mig med i lite mer än en timme. Blev ganska nöjd, men det kunde såklart blivit bättre. (Duuh, jag kan knappt måla höger hand med vanligt nagellack. Tänk dig själv att ta på tre extra nagellack och dra ut dom med tandpetare, inte det lättaste om jag ska vara ärlig)


Fick precis för mig att jag skulle byta profilbild på facebook också, och då kan jag ju lika gärna lägga upp två bilder här med. 

   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards