eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 februari 2012 17:15

Ihihihi, hittade en sportbh i min garderob nyss. Alla andra som jag vet var dom är är alldeles för små, så jag blev typ överlycklig (lite överdrift) att jag hittade en. Det är sjukt skönt att ha sportbh och pöströja när man dansar, det blir liksom... Fritt...


Nu ska jag skynda mig ner och sätta på mig ett par skor, för annars missar jag bussen. Kommer hem vid halv nio ungefär. Puss på er, puddingar.   

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 februari 2012 16:11

Jag är så dålig på att blogga när det är skola, inser jag. Tävlingen glömde jag helt totalt bort, så det får bli att jag avslutar den i kväll istället. Ska ju dansa lite senare, så jag kommer inte ha tid att blogga då heller. Men jaja, har i allafall ingen läxa (än så länge) denna veckan, så jag kommer nog ha tid att blogga i alla fall.


Nu så ska jag spela spel med Ebba (min lillasyster) och sen ska jag byta om och sticka till dansen.

Hoppas ni står ut med min glesa bloggning, puss   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards