eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under september 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 september 2012 12:34

Hihi, ska snart dra ut med kellybabe. Hela helgen har varit toppenbra (förutom vissa små missöden) I fredags var jag först med kelly, sen drog vi till amanda och träffade lite kul folk. I lördags kom kelly, vi träffade "familjen" och sen så träffade vi dom ännu mer. Hon sov här och nu ska vi snart träffa Edus och Oliver, sen blir det emil och ahmed. Hihi.

 

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 september 2012 13:02

Ska snart träffa ett av mina hjärtan. Det kommer bli toppenkul, hon sover här sen. 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 september 2012 12:26

Halloj skulle bara säga att jag älskar Elise ! tycker att ni ska sprida hennes blogg, och lyssna på hennes låtar ! hon är grym ! puss hjärtat ! <3 


/ Amanda 

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 september 2012 21:11

Ibland så är det bäst att skita i allt. Släppa taget och fokusera på annat. Försöka leva sitt liv. Skratta, vara glad. Prestera i skolan. Passa ihop med andra. Allting har sin egen bit i pusslet. Det svåra är att få det att passa ihop. Pussla ihop rätt bitar. Sätter man någon fel blir hela pusslet fel. Det minsta lilla snesteg förändrar ditt liv. Dina handlingar kan bli din undergång. Bry dig om dig själv. Lägg dig inte i andras liv. Håll huvudet högt. Alla klarar sig på ett eller annat sätt. Du klarar det. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 september 2012 21:50

Idag såg jag regnbågens start, på riktigt. Åkte bil i över tre timmar. Kollade på film. Lyssnade på musik. Fick sår i öronen när min underbara lillasyster blev uttråkad och sjöng högt för sina strumpor. Visste ni att när jag flyttar hemmifrån så ska min lillasyster följa med. Hon är min. Och visste ni att jag redan är van vid att bli kallad mamma? Det är jag i alla fall. Så när jag får barn så kommer det inte kännas ovant (joho, det kommer det. Det kommer kännas så konstigt. Och underbart. Och bäst. Jag längtar.) Om jag inte redan har sagt det så vill jag ha en bebis. Fast än så länge så får jag nöja mig med min syster. 


Åter till regnbågen. Det regnade en massor. Regnbågen syntes sådär väldigt tydligt. Vi körde och körde tills regnbågens start bara var där, mitt på vägen. Utanför Falkenberg. Vid sånna tillfällen skulle man ha kameran redo. Fast det had ejag ju inte så det fick bli en mobilkamerabild. Fast den är där, starten. Regnbågen.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 september 2012 13:49

Ojojoj. Det var längesen. Hihi, jag är död, nästan. Och jag ska försöka vara utan smink en hel vecka... Det kommer inte gå bra. Uschnej. Hejdå.

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 september 2012 14:20

Nu är jag bortblåst. 

Jag fryser,

är trött, 

har ont.

Kom precis hem.

Har dansat.

Det var kallt och jag frös ihjäl. 

Nu är jag död.

Snart i alla fall.


Mitt liv är upp och ner.

Allting är konstigt, fel.

Inget är som det borde vara.

Jag är inte som jag borde vara.

Mina känslor är inte som de borde vara.

Allting är fel.

Fel fel fel.

Usch.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards