eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under april 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 april 2012 18:50

Glad Valborg? Säger man så? Eller Trevlig Valborg? Så kanske? Aja, sak samma...


Snart ska jag dra ut med kompisar, kommer bli sådär väldigt mysigt, och sen så ska några stycken dra hem till en tjej och ha ännu mera mysigt. Kommer bli toppenbra. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 april 2012 23:48

Visste ni att det är söndag idag? Eller visste ni att jag har sjukt ont i min vrist? Eller att jag har dansat idag? 

För idag är det faktiskt söndag (i ca tio minuter till) och jag överansträngde min vrist när jag dansade. Inte bra, inte bra. Ska nämligen dansa tre gånger till denna veckan. Först träning sen genrep och sen show. 


Imorgon är det måndag. Hihi, det visste ni väl inte? I alla fall så ska jag o några kompisar dra till elden (kan man säga så eller låter det... Konstigt?) Sen blir det att dra hem till en av dom och ha det allmänt mysigt. Kommer nog bli toppenbra. 


(Ojdå, nu kommer det en gammal bild. Eller i alla fall ganska gammal, från en annan dansshow när jag hade rosa hår...)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 april 2012 22:45

I typ två timmar har jag dödat tid med ovanstående saker. Riktigt mysigt att bara vara. 

 



Är det bara jag som ligger på kortsidan i badkaret? Med benen uppe på väggen? (Vadå, det är mycket skönare) I alla fall, har ni inte gjort det borde ni testa, überskönt.


    

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 april 2012 20:13

Vadå tråkig lördagkväll? Känner för att hitta på något, fast ändå inte. Kanske tar och spånar lite på min låt, eller kanske gör en cover. Eller inget av det. Aja, sak samma. 

 


Älskar bilden. Och filmen. Och henne. Och Leonardo. Och deras romans. Och mycket mer. Som Han. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 april 2012 18:37

Har suttit i trädgården i över en timme nu, sjukt mysigt. Det känns som sommar idag, verkligen. Åh, vill ha sommar på riktigt, inte sånhär fusksommar. Men det ska bli bra väder i veckan också, så man kanske får liiiite sommar i alla fall. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 april 2012 17:47

Åh, ibland (eller tja, nästan hela tiden) älskar jag min pappa. Speciellt när han sätter på Håkan på sådär väldigt hög volym, ställer sig vid grillen med öppen dörr och bara är som en pappa ska vara. 


Känner att jag är typ.. Känslosam just nu. Blir alltid det av Håkan-musik. Och det känns verkligen vår idag. Och fredag. Och långhelg. Och jag känner mig konstig. Mer än vanligt alltså. Åh, såhär borde det vara varje dag. 


Söta barn, alldeles för söta.   

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 april 2012 16:46

Well, dock inte hela låten, spånar fortfarande en till vers och avslutning, men ja. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 april 2012 12:57

Tänk att ha sådär långa och fina naglar, alltid målade. VillhaVillhaVillha. Och sen måste jag ha färgkrig, utomlands i värme. Åh, ge mig sommar. Tänk att om mindre än två månader är jag i Thailand. Hihi, längtar sjukt mycket. (Dom två sista bilderna är från Thailand, från förra gången vi var där)

       

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards