eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 oktober 2011 10:59

Åhgud, jag får panik på den låten nu... Det är en sån tiotimmarssak och jag har lysnat på den i en timme nu xD


Packa, packa och packa blir det först, måste vara klar till halv ett för då blir det att åka till pappa. JALLA säger jag bara ^^'


Jag fick en underbart söt klänning av Clara igår, och den tänkte jag ha på mig. Bild kommer när jag har fixat mig ordentligt... 


Somsagt, jag skriver mer senare. Pooss!  

Lyssna? >8'D 

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 oktober 2011 20:30

'Elly på er! Idag 'ar jag varit med Clara, mycket trevligt! Imorgon ska jag åka till pappa, å sen ska jag till Clara å hjälpa 'enne med lite städning å så. För senare på kvällen kommer Sanna, Oliver och Alexander dit, vi ska kolla på skräckfilm och så ^^'


'Oppas att ni förstår, jag 'ar nämligen snöat i på det'är med fransk brytning... 


'A en bra kväl, pyss på er!   

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 oktober 2011 20:53

Nejmen hej. Det var länge sedan...!

   Förlåt, jag ska bli bättre på detta, jag lovar. 


Skolan var väl ganska händelselös idag. Vi hade matteprov, ett väldigt enkelt sådant. Ändå har jag gått och oroat mig för detta provet. Jag ställer krav på mig själv, och dom är inte så låga... 


Imorgon är det torsdag, det innebär skola ( -.-' ) Vi börjar klockan åtta, och jag kommer dö. Det är faktiskt inte schysst att lägga lektioner klocka åtta, man dör typ innan man ens har kommit till skolan. 

   Vi har idrott som sista lektion, och jag har så fruktansvärt ont i mitt knä, så vi får se hur det går med den saken...


Hoppas att ni har haft en underbar dag, och så får ni sova gott när ni gå o lägger er sen. Pooss,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 oktober 2011 16:17

Hellu. Snart så ska jag dra till dansen, kuligt. 


Skolan var väl ganska chill, som vanligt, antar jag. Denna veckan har jag två prov, både musik och matte. 


Hoppas att ni har haft en underbar dag. Poss,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 oktober 2011 22:52

Konserten var alldeles underbar! När The Moniker sjöng 'Holy' med kören så fick jag rysningar och började gråta, det var så vackert. Han har så underbart fin röst!


Med denna bliden så säger jag godnatt!  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 oktober 2011 16:02

Jag o mamma ska strax dra till Malmö. Vi ska kolla på Marching For Life där Sofie och en massa andra ska vara med o köra.  Det ska bli trevligt.


Just nu känner jag mig lite sådär småstressad. Jag plattar håret och vi ska alldeles strax åka... DUMMA PLATTÅNG, bli varm! :O


Imorgon blir det skola, och förhoppningsvis kommer Clara dit, saknar henne som fan. Hoppas att du mår bra nu!  


Nu tycker jag att ni ska ha en bra eftermiddag/kväll! Poss,    

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 oktober 2011 22:07

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Eller nja, bara halft. Det blir väl att jag är uppe ett tag till eftersom att jag kommer fastna i HP... xD


Skolan var ganska chill idag faktiskt. Intensiv förmiddag och prov på eftermiddagen kanske inte låter så kul, men lektionerna var roliga, och innehöll inte så mycket 'arbete'. 

Mina fuqin' knä gör så sjukt ont nu, och har gjort hela veckan. Såklart så ska skolläkaren inte vara där när man behöver det som mest...


Hoppas att ni har haft en bra dag! Pooss å natti! :3   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards