eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 januari 2013 06:37

Justins akustiska Believe-album är nog bland det finaste jag har hört. 

Nothing like us. 

Gråter varje gång. 

Den är sååååå fin. 

Kommer nog göra cover på den någon gång.

Hihi.


Va på konfa igår.

Det är så mysigt. 

Snart ska jag till skolan. 

Går till halv fyra, 

seeeegt. 

Sen ska jag hem och pluggisa tror jag. :((

Fast imorgon blir det kul dag. 

Först så börjar jag nio, 

sen är det skridskor på eftermiddagen. 

Sen ska jag dr och kolla praoplats. 

Hihi. 

På fredag ska jag nog sova hos C. 

Hihi. 

Kanske ska kolla Texas Chainsaw 3D. 

Lääääskigt. 

Nu måste jag gå små vänner. 

Lyssnalyssnalyssna på superfina låten. 

       

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 januari 2013 13:26

Kollar på massamassa OTH

(One Tree Hill)

och städar och packar.

(Ska till mammis idag)

Tror inte att det kommer hända något annat. 

Väldigt händelselöst. 

Bloggar kanske lite senare

om jag orkar

hihi. 


Ajm så in löve.

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 januari 2013 12:16

Livslust är ett av mina favviste. Drick det!

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 januari 2013 21:31

Spelade laserdome och åt på kinarestaurang med fina vänner idag. 

Det var superkul, 

bästa kvällen. 

Nu är jag suupertrött

(och suuuuuuuperduper kär...)

Ska kolla massamassa PLL och sen sova. 

Hihi. 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 januari 2013 21:19

                                     Instagram

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 januari 2013 17:05

Läääääängesen jag bloggade. 

Hihi.

Vet inte vad som tog till mig, orkade bara inte. 

Men i helgen har jag iaf städat mitt rum så det är superduperfint. 

Rensat i garderoben och kastat ut en massa skit. 

Gjorde om lite i mina hyllor också. 

Nu håller jag på o göra en liten mashup hihi. 

Idag on the NO.

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards