eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 juli 2013 10:43

Kom hem typ 03.30 inatt. Tyskland var awesome, varmt alla dagar så jag har blivit ganska brun (eller ja, mörkvit). Vi var på massa olika stränder, kollade på grejs och åt på massa olika restauranger. Det kändes som om vi var längre utomlands än i Tyskland, typ franska rivieran. Nu är jag i alla fall hemma, skönt att sova i sin egen säng. Idag ska jag sola tills vid fyra-halv fem för då ska jag dra till nova och träffa clara (hon jobbar). Bilder från tyskland will be up när jag har tid. Pusssssssss

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 juli 2013 06:24

Igår träffade jag ju sanna, supermys. Vi tjockade oss och snackade massa. Sen va jag tvungen att dra hem och pack för nu åker vi till tyskland. Hoppade typ precis in i bilen. Nu ska vi köra till trelleborg och ta båt i fyra timmar till tyskland. Sen ska vi köra i typ 13 mil sen är vi framme vid hotellet som vi ska bo på i tre nätter. Har inte en aning om vart det är haha... Elise i ett nötskal. Sen ska vi i alla fall sova en natt på ett hotell vid polska gränsen. Aja, kommer ha wifi på hotellet så kommer nog slänga in några inlägg så att ni inte saknar ihjäl mig (för det hade ni ju gjort, right?)

Bilder från igåååååår

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 juli 2013 11:33

Det är mycket varmare idag än var det va igår. Idag ska jag träffa S som jag har saknat så mycket att jag trodde jag skulle dö. Hon är underbar! 


Igår hade vi gäster. Min moster, hennes man och en av mina kusiner. Vid åtta åkte jag och syster till pappi. 


Veckan som kommer kommer spenderas mestadels i tyskland. Antingen åker vi imorgon eller onsdag, vet inte hur länge vi stannar eller vilken dag vi kommer hem, men det blir säkert bra. Vi ska förmodligen kolla museum och kanske koncentrationsläger och sånt. 


Såhär såg jag ut igår. Tyckte nog att jag liknade en målare lite så. Har inte gillat den skjortan innan, har inte haft något att matcha. Kom på att det kunde vara fint till vita byxor så så blev det. 

     

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 juli 2013 13:15

Vill ni veta vad jag åt till frukost idag? Dum fråga, klart att ni vill. Jordgubbar doppade i nutella och te. Svär, godaste ever. 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 juli 2013 22:41

Ja, jag är glad idag. Nivet, sådär jättelycklig som man bara är ibland. Har märkt att jag är det allt oftare nu. Denna gången var det för att jag märker skillnaden. Skillnaden på hur det är att springa. På bara denna veckan jag tränat, 2,5 km x 4 ggr, så har jag fått bättre kondition. Det var kul att springa, jag var lycklig. Ska få ner tiden bara, bli smalare, öka längden på rundorna och sen är jag nöjd. När det har hänt kommer jag inte vilja sluta, kommer fortsätta att träna även när skolan börjar, kommer få bättre idrottsbetyg, bli snyggare och få bättre självkänsla. Åh, älskar livet just nu. Det ändå som saknas är bestie (och andra väldigtväldigt bra kompisar) och en Han. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juli 2013 05:20

Detta är det sista ni hör av mig för nu i alla fall hehe. Ajm tajerd. Måstemåste sova nu. Sov bara tre och en halv timme i natt.

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juli 2013 04:58

Godmorgon alla morgonpigga (och trötta, det är ju inte så att inlägget försvinner). Anyways sitter i bilen nu. Blev väckt tio över fyra och hann precis fixa mig och packa mina grejer innan vi åkte. Tror att vi ska ta båten från danmark till tyskland vid åtta. Lååångt kvar. Ska nog försöka sova lite snart. Det kanse blir ett till inlägg innan jag kommer till danmark (för sen har jag inget internet). Annars får ni ha det toppenbra idag. Hörs snart, kyss

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards