eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 februari 2012 22:04

Jag ska färga håret på tisdag eller onsdag, och nu är det så att jag verkligen inte vet om jag ska färga brunt eller rött. Kan inte ni vara väldigt gulliga och kommentera vad ni tycker? :D (Det röda kommer bli lite mörkare än det på bilden!)

    

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 februari 2012 21:52

Veckans Blogg-vinnare denna veckan blev denna superfina blogg; http://annaulvklos.blogg.se/  (Vann du inte denna gång så kommer det fler chanser, jag lovar! :D )


Så, Anna, nu kommer jag följa dig via bloglovin' och kommentera din blogg i en hel vecka. Sounds good? :)


ALLA CHECKAR BLOGGEN, 'AIGHT? :D


Av Elise Ahlgren Olsson - 19 februari 2012 12:15

Är sådär väldigt morgontrött som man kan vara ibland. Har insett att jag kommer vara såååå tråkig idag, bara var hemma och plinka på mitt keyboard. Veckans Blogg kommer avslutas i kväll, vid nio. Har du inte anmält dig än kan du göra det här: http://eliseahlgrenolsson.bloggplatsen.se/2012/02/18/7363801-nu-ni/


Ligger i min säng och lyssnar på mysmusik. Tänker snart (Eheh, kanske inte snart...) sätta på mig kläder och mystofflor. Känner mig väldigt knaas idag, typ sådär knas man kan bli när man är riktigt buskär, för det är precis vad jag är. Hans namn finns i mitt huvud dag och natt, och varenda gång han skriver till mig får jag fjärilar i magen. Känner att ni inte alls vill veta detta, men det skiter jag fullständigt i :3 


Bjuder på bilden... PUSS,     

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards