eliseahlgrenolsson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

22:12

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 22:12

Söndagkväll. Ingen ångest. Ingen åh-det-är-måndag-imorgon-dvs-skola-jag-villdö-ångest. Det är så himla skönt. Ska ha någon form av temavecka denna veckan (dock bara på svenska, so, no och engelsklektioner) där vi ska skriva ett arbete som ska förbättra miljön. Vi ska ändra folks betéende blablabla. Tror att det kan bli ganska bra, har en idé om vad jag ska göra så det är i alla fall skönt. 

      Från en sak till en annan, är ju hos pappa nu. Åkte hit vid fyra kanske, efter det har jag inte gjort så mycket. Åt tacos (så himla fab) och sen drog jag ut och träffade kompisar. Kom hem för typ en kvart sen och nu har jag sminkat av mig och borstat tänderna. Tänkte kolla lite BBT och sen sova. Bra söndag idag.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 mars 2014 18:30


Alltså, allt känns typ bra just nu. Vet inte varför, hur, eller om det kommer vara länge, men everything feels awesome. Imorgon har jag mitt första np, svenska läsförståelse. Ganska easypeasy, men ändå lite nervöst. Börjar en hel timme tidigare och s...

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 februari 2014 23:00


S'att när klockan var typ tjugo i elva och jag egentligen borde göra klart en matteredovisning började jag städa. Det var ju duktigt, kan man tänka, men lite korkat. Nu är jag uppe i varv, orkar fortfarande inte göra matteredovisningen klart och bord...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 11:22

Hur kan man vakna på en söndag och vara genuint glad? Det var, är, jag i alla fall. Skönt! Vaknade för kanske 20 minuter sen, kollade runt lite på weheartit och hittade några fina pics, lite inspo sådär en söndag.        Idag ska jag ju till min pa...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 00:32

Yää, finally klar med alla små projekt jag startat. Voilá!    Nu är jag sådär småtrött och tänkte gå och borsta tänderna. Kanske tar och läser lite, det var längesen jag gjorde det nu. Lånade en bok innan lovet, Fågelbarn, har inte riktigt kom...

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards