eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 februari 2012 21:35

Hemma från dansen nu. Älskar verkligen den. Känslan av att känna musiken, att låta kroppen göra som den vill. Det är lycka.


Det var typ.. Kaos i skolan idag. Men lika bra att inte skriva om det, många personer kommer nog lacka ut totalt då, inte minst lärarna... Men ja, det var ganksa mycket kaos om man säger så. 

Lektionerna var väl okej, har spanskprov på onsdag, så jag kommer behöve plugga imorgon. Kan det ganksa bra, men man kan aldrig bli nog säker.

På onsdag blir det också att hänga med Julia (Hennes blogg: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se/ ) på kören. Är sjukt taggad. Större delen av mitt liv ägnas åt musik, varför inte öka den delen?


Nu ska jag hoppa i duschen, och sen kolla på Mammor och minimodeller tills jag somnar. Massa godnattkramar och pannpussar,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 februari 2012 21:35

Hemma från dansen nu. Älskar verkligen den. Känslan av att känna musiken, att låta kroppen göra som den vill. Det är lycka.


Det var typ.. Kaos i skolan idag. Men lika bra att inte skriva om det, många personer kommer nog lacka ut totalt då, inte minst lärarna... Men ja, det var ganksa mycket kaos om man säger så. 

Lektionerna var väl okej, har spanskprov på onsdag, så jag kommer behöve plugga imorgon. Kan det ganksa bra, men man kan aldrig bli nog säker.

På onsdag blir det också att hänga med Julia (Hennes blogg: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se/ ) på kören. Är sjukt taggad. Större delen av mitt liv ägnas åt musik, varför inte öka den delen?


Nu ska jag hoppa i duschen, och sen kolla på Mammor och minimodeller tills jag somnar. Massa godnattkramar och pannpussar,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 februari 2012 21:30


SVAR: Åh, tacktacktack kära du. Om du hjälper mig så hjälper jag dig, vad det än är du behöver hjälp med! :']

Imorgon, typ innan gympan?

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 februari 2012 08:14

Morrn'. Nu ska jag alldeles, alldeles strax gå till skolan. Börjar halv nio, men det tar typ fem minuter för mig att gå till skolan. Dock tar det typ ett år att sätta på sig skor och sånt shit. 

Skolans internet går inte att blogga från, har inte en aning om varför, så jag bloggar i eftermiddag. Blir ju att dansa idag också, sjukt taggad.


Hoppas att ni får en dunderbra dag. Tusentals med kindpussar,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards