eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 februari 2012 22:02

Myys dag idag. Först var jag då ute med Michelle, blev lite bilder. Dock frös vi typ ihjäl, så vi gick in ganska snabbt. Hos henne lockade vi våra hår och ja, lite så. Hemma har jag spelat gitarr och haft allmänt mys. 

Sen typ åtta har jag tittat på repriser. Först halva Gladiatorerna och sen typ trettioelva avsnitt av Elsas värld. En sjukt bra serie, faktiskt. 


Nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorgon. Puss och godnatt,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 februari 2012 09:30

Tjollahopp. Vaknade typ precis. Blir snart att gå upp och äta frukost och fixa mig, annars hinner jag inte innan jag ska träffa Michelle. Kommer inte blogga jättemycket idag, kanske något i kväll, annars blir detta det ändå. SÅ SE TILL ATT NJUTA... Nämen .-.


Söndag... Skola imorgon. Ganksa bra, egentligen. Fast jag har prov på onsdag i Spanska, så jag måste plugga i veckan. OCH SEN BÖRJAR DANSEN IMORGON, och jag är sådär alldeles överlycklig. Har saknat den som fan.


I kväll blir det bara att chilla, kolla klart på Gladiatorerna och hoppa i sängs tidigt. Somnar jag inte i tid kommer jag vara dödstrött i skolan på måndag, vilket innebär att min koncentrationsförmåga kommer vara extremt låg, vilket innebär att alla lärarna kommer tycka att jag är dryg, i princip. Så nä, jag kommer försöka sova vid tio.


Så, ha det! Puss,  


   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards