eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 december 2011 18:33

Hihi, gissa vad? detta är inte elise!

CLARA IS IN THAA HAUSEE!

aja, ni ska bara veta att elise e bäst, och jag älskar henne. 

hihihii hon e också skitsöt! 

puss på er! ha en bra dag :D

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 december 2011 16:55

Nu sitter jag hos Clara, mysigt. Vi har nästan precis tittat på Harry Potter och De vises sten. Inte hela, men en bit. Jag insåg att Hermione är enormt kaxig och självsäker i den filmen. Men aja, inget Harry Potter snack nu, åter till nyårsfirandet. 


Somsagt är jag hos Clara. Vi hade tänkt att dra ut senare, vet inte vem vi ska träffa än, men det blir nog någon trevlig, eller, man kan ju hoppas... ;)


Vet inte om jag hinner blogga mer, om inte, så Gott nytt år! Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 december 2011 10:32

Idag vaknade jag klockan åtta. Smart som jag var hade jag inte dragit ner min rullgardin, så hela mitt rum badade i fullständigt ljus. Min första tanke när jag vaknade var att det äntligen hade snöat. Från mitt fönster ser jag nämnligen bara träddtoppar, och de var klädda i vitt. Men ack, så fel jag hade, det var bara forst. Dum som jag är så gick jag inte och drog ner gardinen, nejdå, jag låg och tittade ut genom fönstret, i ungefär en halvtimme. Men inte en s jag kan göra det hela dagen, så jag klev upp och gick och duschade. Sen dess har jag knappt gjort något, fastän jag vet att jag måste städa och packa innan klockan ett. Men nejdå, jag intalar mig själv att det går snabbt, och sen måste jag ändå stressa i sista stund. 


Hmm, jo. Jag är nog smått galen. Men det gör bara livet roligare. Eller? 

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 december 2011 23:43


Mina just nu favoritlåtar. Dom är verkligen riktigt underbara. Kärlek till det splitrade bandet Broder Daniel.

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 december 2011 23:18

Nu ska jag strax hoppa i säng. Först ska jag städa lite på rummet, så slipper jag göra det imorgon. Så jag säger Godnatt till er och Godmorgon till rummet och Harry Potter boken. Puss och kram,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 december 2011 14:53

1. Träna mer (Eftersom att jag knappt kan springa pågrund av mina knän, så får jag pw:a. Minst 3 gånger i veckan+dans)

2. Få bättre självförtroende

3. Bli smalare

4. Spela gitarr minst en halvtimme varje dag

5. Inte vara inne lika mycket på datorn

6. Umgås mer med familjen

7. Äta mindre godis (sen inget alls)

8. Satsa fullt ut i skolan (Duuh, jag kommer dö om jag får ett E)

9. Inte gråta över killar (nejnej, inte alls!)


Och jag ska, ska, ska kunna hålla dom!

BD

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 december 2011 14:44

Håkan Hellström+Kent+Engelska= Broder Daniel 


                                  

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 december 2011 14:37

Nu är resan bokad. Den 19 juni bär det av mot Thailand. Dock vet jag inte var. Den 9:e juli kommer jag hem, förhoppningsvis riktigt brun (okej, jag erkänner. Jag tror inte att jag kommer bli så brun, jag blir aldrig det...) Så skönt, jag har verkligen saknat det. Dock vet jag inte om det är regnperiod just då, men lite regn skadar inte. 


Imorgon blir det att åka till Clara, och fira nyår med henne. Hon skä även få sin julklapp (nej, jag avslöjar inte vad det är, hon kanske läser...) men det kommer upp när hon fått den. 


Idag ska jag inte göra något speciellt, stada lite kanske. Och packa, för på söndag ska jag till pappa. 


Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards