eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 december 2012 10:36

Hanna.

Vi träffades på konfan första gången. 

Då snackade vi inte med varanda alls mycket.

Men på lägret blev vi jättebra kompisar. 

Sen efter det har vi träffats mycket. 

Var hos henne för inte så längesen och firade hennes födelsedag. 

Varför? 

För att vi klickade antar jag. 

För att hon är underbar. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 december 2012 10:31

Jag vet faktiskt inte var min favoritplats är. 

Där dom jag älskar är tror jag.

Har ingen så speciell plats. 

Min säng kanske. 

Hihi.

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 december 2012 10:29

MIna största misstag är nog att jag inte säger till folk

tillräckligt ofta hur mycket dom verkligen betyder.

Man vet aldrig när folk försvinner,

man måste ta vara på det man har.

Uppskatta allt.

Så,

till alla er som också begår detta masstaget.

Ändra det med mig?

Vi kan bli awesome tillsammans. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 december 2012 23:52

Hihi, har solat lite för imorgon.

 


Hihi, nääää, jag bara skojar. 

Blev jättesugen på ansiktsmask, 

så tadaaaa. 

Hihi. 

Ska till c imorgon, m ska också vara där. 

Sen ska vi ut. 

Träffa r, e och g. 

Och lite andra. 

Aja.

Nu ska jag chilla till One Tree Hill

och sen ta bort masken och sova. 

Hihi. 

Jag är trött. 

Nattis. 

Puss.

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 december 2012 10:28

"Jag går och lägger mig nu"

Det är så typiskt mig. 

Jag säger det,

men sen är jag ändå uppe i typ en timme till. 

"Nej, jag gillar ingen"

Är också typiskt mig. 

Att aldrig erkänna att jag gillar någon.

Att inte vara ärlig mot mig själv. 

Aja, två av sånna dåliga lägner jag drar ibland.

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 december 2012 10:24

Jag är en belieber.

Vem skulle jag vilja träffa om inte Justin Bieber? 

Det skulle varit awesome att få tillbringa en dag med honom.

Chilla, 

spela tvspel, 

äta på någon fancy restaurang. 

Höhö.

One Direction skulle jag också vilja träffa, 

och Håkan Hellström. 


Av Elise Ahlgren Olsson - 28 december 2012 10:13

Oj, detta är faktiskt ganska svårt. 

Jag är riktigt rädd för spindlar, 

verkligen riktigt rädd. 

Det har blivit bättre med tiden,

innan kunde jag inte ens se en bild på en spindel utan att totalfreaka. 

(I'm going to get deep nu, så beredd er) 

Vad är jag mer rädd för? 

Att bli sårad. 

Att låta folk lära känna mig på riktigt. 

Jag har skitsvårt för att låta folk komma in på mitt liv. 

Sen är jag rädd för att folk ska dö. 

Liksom, om min mamma dör så vet jag inte vad jag ska göra. 

Jag skulle inte kunna leva utan min mamma. 

Skulle inte kunna leva utan min pappa, 

syskon, kompisar. 

Sen är jag rädd för att inte räcka till. 

Att inte se tillräckligt bra ut, 

vara tillräckligt bra i skolan, 

vara tillräckligt snäll och omtänksam. 

Att inte vara en tillräcklig dotter och vän. 

Att inte vara tillräckligt smal 

eller att jag inte har rätt kläder på mig. 

Usch, jag är rädd för mycket. 


Av Elise Ahlgren Olsson - 25 december 2012 19:48

Bara en liten tankeställare för en viss person som jag inte vet vem det är

(men jag vet var Du bor, ha!).

Personen som har såååå kul och skriver frågor till mig heeela tiden

med olika namn kan sluta med det. 

Jag är inte dum, 

jag kan faktiskt kolla ipadressen

(vilket jag redan gjort eftersom att den syns när Du skickar frågan) 

Det är bara jobbigt 

och omoget när Du skriver olika namn hela tiden. 

Om Du vill mig något är det okej att fråga det, 

men Du kan faktiskt skriva Ditt namn. 

Det är ju inte så att jag kommer döda Dig för att Du skickar frågor. 

Sluta skicka frågor, 

skriv till mig privat 

eller börja skriva ut Ditt namn 

(om Du nu inte är rädd för att jag ska få reda på det?!)

Tack på förhand vem Du nu än är. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards