eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 mars 2013 22:54

Är sjuukt pigg. 

Har inte en aning om varför. 

Hade gäster innan.

Min moster,

hennes man,

två kusiner

och kusinflickvän.

Chill.

Egentligen är jag fett sugen på te, 

men orkar inte göra något.

Ska kolla på HIMYM.

Imorgon blir det antagligen Emporia med C.

Gudstjänst på kvällen

(-.-')

Puss bäjbs.

 

                                            

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 mars 2013 00:17

Hade lite pamper evening med me, myselfe and I.

Ändå myyys. 

Var först ute och sprang,

tog sen en låååång dusch

med silverschampo och hårinpackning

seeeen målade jag naglarna o hade ansiktsmask.

Nu ska jag sova.

Man ställer ju fram klockan inatt

vilket menar att man inte får sova lika länge.

(SAAAADFACE) 

Aja.

Glad (försenad) påsk mina darls.

 

                                              

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 mars 2013 19:56

 

                                              

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 mars 2013 16:40

C sov här i natt. 

Vi kollade film,

åt jordgubbar doppade i smält choklad

och glass och hade det awesome.
Hon åkte för typ lite mer än en timme sedan.

Nu kollar jag Sinister

(är förberedd på att dö efter att ha hört vad folk tycker om den)

Ganska skönt med fredag 

(även fast jag har varit hemma hela veckan).

Snart prao.

                                            

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 mars 2013 14:27

       

                                                  

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 mars 2013 22:06

Jag är konstig

(om ni inte visste det alltså)

Helt plötsligt fick jag för mig att lyssna på deppmusik.

(Nej, jag är inte depp. Inget har hänt)

Av deppmusik blir jag städsugen.

Så nu, 

en onsdagskväll sådär,

städar jag mitt rum och lyssnar på deppmusik.

Mys.

                                            

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 mars 2013 21:21

Först hämtade jag ut mitt idkort.

Sen drog jag till stan och träffade C.

Vi fikade på Café Cream.

Förövrigt har dom de godaste crepesarna.

Åt en med nutella och banan.

Mums.

Sen provade vi en massamassa underbara klänningar.

Åh.

Blev kär i en ljusrosa med strass på ena sidan.

Sen blev jag kär i en till.

En vit.

Den vill jag ha på min konfa.

Om ni inte visste det är C finast.

       


                                              

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 mars 2013 11:21

Näe, inget trubbel här inte. 

Det lät bra att säga tisdagstrubbel bara. 

Ett fint ord hähä.

Ska till banken om cirkus sådär tio minuter. 

Tänkte bara slänga upp två bilder här.

Ta dem för outfit bilder. 

Ta dem för konst. 

Ta dem för crazyness. 

Ta dem för vad ni vill. 

Jag tar dom för 

Elisehartråkigtentisdaginnanhonskatillbanken-bilder.

 

                                                      

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards