eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under april 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 4 april 2013 19:51

Häj sötnosar!

Jag har huvudvärk

och dircker ett av världens godaste te. 

Yummy. 

Imorgon är det fredag

(yeeeey)

which means utflyktsdag på dagis. 

Seeeen ska jag hem

och packa klart och städa. 

Vet ni vart jag ska sen? 

På läger. 

Med konfan. 

Mys. 

Nu ska jag sova.

Nä jag bara skojade.

(märker ni att jag är trött? Nä, trodde inte det va.)

Ohyes värsta ståuppkomikern här.

Jag boooorde sluta skriva nu. 

Liksom, 

vem vet var detta slutar annars? 

Dööööd åt mig. 

                                                                 

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 april 2013 19:55

Åh, det är underbart på dagis

(yeahman)

Barnen är alldeles för söta. 

Jag menar vem kan inte älska en tvååring som vill sitta i ens knä,

barn som ritar teckningar till en 

och att ha massa sötnosar runt en hela dagarna. 

Idag var andra dagen.

Igår var jag bara trött när jag kom hem,

idag hade jag meeeegahuvudvärk.

Imorgon lär jag vara död. 

Två av mina favvisar

(yes, dåliga bilder, men små barn tycks aldrig vilja sitta still):

   

                                                   



Av Elise Ahlgren Olsson - 2 april 2013 21:15

Vill ni veta en sak? 

(Nej.)

Men fuck er då,

ni får veta ändå.

Idag var första dagen jag praoade. 

Det var riktigt mysigt. 

Barn är bara för söta. 

Tänkte egentligen blogga imorse

men det blev inte så. 

Om ni vill veta ska jag duscha nu.

Hähä.

Imorgon börjar jag nio så kanske hinner blogga lite på morgonen.

Annars gör jag det imorgonkväll.

Ska dansa imorgon också.

Mys.

       

Yes, dålig humor här ja :)  

                                         


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards