eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 augusti 2013 06:32

Är såå trött idag. Helt galet. Igårkväll låg jag uppe sent och hade panik över det mesta så kunde inte somna. Idag är det skolfoto och jag ser ut som hag vet inte vad. I alla fall, är inte hungrig på frukosten längre, dricker bara. Idag ville jag lyxa till det lite, så istället för att dricka en kopp kaffe gjorde jag smoothie, med banan, hallon och blåbär. Mumsi.

      Slutar helt sent idag, typ fyra. Sjukt drygt. Ska snart sminka mig och sedan cykla till bussen. Hoppas att ni får en bra tisdag, puss

    

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 augusti 2013 19:49

Har varit sjukt sockersugen hela dagen, så för typ 20 minuter sen så cyklade jag och syster till affären och köpte naturgodis (kände för at bli lite pank). I alla fall, snart blir det mys framför Idol. Taggaaaaaaar

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 augusti 2013 19:49

Jag är helkass på att blogga när det är skola. Liksom, hurfan ska jag ha tid, orka och allt sånt där till allt man måste göra nu om dagarna? Gå upp tidigt, klä på sig, fixa sig, gå till skolan, prestera, få ångest, komma hem, göra läxor, få ångest, ev. träffa kompisar, väga sig, få ångest, äta middag, få ångest, spela gitarr, få ångest, skriva dagbok (ja, numera står hela mitt liv i en rosa skrivbok. Känns konstigt), sova. Liksom, hittar du "blogga" bland allt det där? Nä, tänkte väl det. Men ska försöka slänga in ett par inlägg då och då. Liksom, vi ses när vi ses, eller hur? 


(Köpte en ny skjorta som är så ful att jag älskar den)

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 augusti 2013 17:11

(Typ världens sämsta gif. Men känner mig sådär sämst nu)


Detta har jag gjort/känt/ska göra idag:

1. Varit i skolan

2. Mättnad

3. Ångest

4. Lycka

5. Spelat gitarr

6. Ätit lite mer än vad jag kanske borde

7. Åka till malmö

8. Titta på Mac Miller (tror jag, gillar inte honom)

9. Vägt mig och känt mig tillfredsställd 

10. Blivit smått frustrerad över H

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 augusti 2013 07:51

Dansar runt i mitt rum till Håkan Hellström,

inser att jag snart måste gå till skolan,

hoppar över frukosten,

borstar tänderna,

kissar,

väger mig,

någongång måste ju allt bli perfekt.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 augusti 2013 14:50

Dom senaste dagarna har jag: 

1. Fått ångest över min kropp

2. Gått i skolan

3. Träffat en person som jag aldrig trodde jag skulle träffa igen

4. Stått typ längst fram på Johnossi-konsert

5. Gått ner 3 kilo

6. Gjort läxor

7. Kollat på idol

8. Läst folks bloggar

9. Önskat att jag hade fler kläder

10. Bestämt mig för att sy en sjömansklänning på syslöjden (med inspiration från älskade Håkan)


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards