eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 augusti 2012 23:53

Detta har jag ägnat min kväll åt. 

 



Gosat med min kisemise  


Druckit te ur min fina ankkopp  


ätit popcorn.  


Druckit en hel del cola. 

Och sist men inte minst kollat på denna filmen.

 

Sen har jag dansat också. Och varit allmänt forever alone. På tal om dans så borde ni komma o kolla på oss när vi dansar på stortorget i lund lördagen den 8:e september klockan två (tror jag) Det kommer bli toppen!


Av Elise Ahlgren Olsson - 30 augusti 2012 21:44

Kom nästan precis hem från en riktigt mysig kväll. I sjuan hade vi en så kallad tjejgrupp (vi var sju stycken tjejer som gjorde massa kul tsm med våra ledare, Mira och Alicia) Idag var det Miras sista dag och vi ville göra något kul tillsammans som en sista grej. Så direkt efter dansen stack jag till boan där vi bakade och fixade kort till Mira. Sen fikade vi på kladdkakorna (vi var snälla och bjöd lite andra också), drack te och snackade en massa. Kändes som om det var ett bra avslut på det hela. Riktigt mysigt var det i alla fall. 


Nu ska jag sminka av mi goch borsta tänderna och så, så att jag kan lägga mig i sängen och kolla på en film. Sov gott, sockertoppar. Monsterkram.

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 augusti 2012 22:54

Skrev låten för ungefär 2 månader sen (tack du underbara vän som inspirerade mig) I alla fall, jag gö rkonstiga miner emellanåt.

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 augusti 2012 20:19

Tänkte skriva lite om en kille jag tycker är grym.

Han är snygg,

har grym klädstil och verkar vara en toppenkille.

Nisvet Suljic,

det borde finnas fler killar som du.

Världen behöver det.

Hans statusar gör en verkligen på bra humör.

Han ordnar tävlingar väldigt ofta.

Tävlingar man vet att man inte har någon chans att vinna,

men man är medbara för att.

Jag ser upp till denna kille på ett speciellt sätt,

han är bäst.


Kolla både hans blogg (nisvetsuljic.se) och facebook (tryck på hans namn)


Just nu har han också en tävling på sin facebook om de skorna som jag har en crush på. Dom skorna som jag skulle göra vad som helst för att få tag på. Så ni behöver ju inte vara med... ;)

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 augusti 2012 16:33

Jo, jag tänkte att jag kanske ska starta en musikblogg. Då blir det mycket lättare att hitta till min musik plus att jag kommer lägga upp mer då. Tänkte att jag skulle börja med att lägga upp musik regelbundet, dvs varje lördag. På så sätt kommer det alltid finnas nytt. Låter det som något bra?


Har precis spelat in en av mina egan låtar som jag skrev för ungefär två månader sen (måste tacka en kompis för att hon berättade om sina problem för mig så att jag fick inspiration till denna låten) I alla fall. Den kommer upp snart, måste bara lägga upp den på youtube (och man kan inte lägga upp direkt från garageband, utan man måste skicka till iTunes och sen iMovie och sen kan man lägga upp den på youtube... Ha tålamod, den kommer idag i alla fall)

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 augusti 2012 16:07

haha, jag skojar inte. Denna är kass. Det ser ut som om ljudet är ditsatt efteråt (vilket det på sätt och vis är. Först spelar jag in i photobooth och sen så lägger jag till en till inspelning i garageband). Även ganska snabb gjord. Kan inte texten så bra, men låten är fin.

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 augusti 2012 12:53

Jag vet inte, kanske ska jag göra en cover idag. Jag vet inte alls på vilken, kanske Utan dina andetag, kanske When the children cry. Får se. Det blir kanske inte någon alls, ska dansa senare. Hela veckan. Kommer bli riktigt kul. Har saknat dansen. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 augusti 2012 08:19

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards