eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under september 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 september 2013 15:10

Det luktar kanelbullar i hela huset och jag blir helt jättesugen på att baka pepparkakor och lussekatter och på hela julen. Jag är sugen på jul. Men först vill jag ha höst. Ska snart hoppa in i bilen och åka till dansen. Idag är det en och en halv timmes dans (kuuuul). Har inte gjort vidare mycket idag, sov väldigt länge. Nu måste jag byta om, vi hörs. Puss

.

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 september 2013 18:42

Hej sötnosar. Jag har precis fixat klart mig och ska (förhoppningsvis) snart äta. Om lite mer än en timme ska jag ta bussen in till Lund där jag ska träffa några av mina kompisar. Vi ska titta på skräckfilm på bio. Det kommer blir sjukt mysigt (hoppas jag). I alla fall, bion börjar nio och slutar runt elva, ska nog dra mig hemåt efter det eftersom att jag ska dansa imorgon och det tar ett tag att åka tillbaka hit hem. Hoppas att ni har haft en bra lördag hittills, min har varit helt okej, och att ni får en fortsatt bra kväll. Puss

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 september 2013 11:33

Hallihallå. Idag är det lördag och jag ska ta tag i bloggen. På riktigt. Det kanske inte blir en massa inlägg hela tiden, men ska i alla fall försöka med ett inlägg om dag. 


Igår gjorde jag typ ingenting. Var först i skolan (en bra dag). När jag slutade så åkte jag direkt hem och städade undan lite. Sen kollade jag en massa One Tree Hill, stickade på min halsduk (som numera är dryga en meter lång. Snart klar hoppas jag!). Vid typ fem så kom mamma upp och sa att vi skulle åka och köpa höstskor (vilket jag verkligen behöver haha. I vanliga fall är jag en sån som använder alla skor året runt. Denna veckan tänkte jag ha ballerinaskor på mig... Det var 5 grader ute...). Iväg åkte hela familjen (eller ja, det blev ju jag, mamma, lillasyster och plastpappa) till nova. Guuud vad jag inte kunde välja skor. Jag velade i typ en halvtimme. Tillslut blev det i alla fall ett par sjukt snygga (tycker jag. Kolla bild längre ner). Lillasyster och plastpappa köpte också skor. När vi åkte hem hade klockan hunnit bli närme halv sju och vi stannade på vägen och köpte snacks och pizza (åh, those tjockisar haha). Var hemma runt tjugo i åtta då vi satte oss och åt och sen kollade på idol. Efter idol blev jag sugen på att spela lite gitarr haha, så det gjorde jag tills typ kvart i elva då jag bestämde mig för att dra ut och springa en runda. Blev cirka 4 km. När jag kom hem duschade jag och sen kollade jag på lite mer One Tree Hill innan jag somnade. 

      Idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Ska i alla fall klippa gräset (tjäna pengar whoopwhoop). Ska nog träffa kompisar sen. Vi hörs senare, eller imorgon. Puss

 


Av Elise Ahlgren Olsson - 25 september 2013 17:15

I'm still alive.

Lever med livet upp och ner.

Ingen dans på rosor.

Men det går.

Det blev bättre ett tag.

Nu vet jag inte. 

Inte lika dåligt som innan.

Men bättre i alla fall.

Kommer inte blogga så mycket.

Har ingen tid.

Eller inspiration för den delen.


Av Elise Ahlgren Olsson - 16 september 2013 22:24

Jag känner igen.

Det tog ett tag.

Nu gör det bara så ont.

Måste hålla runt bröstkorgen.

Annars går jag nog sönder.

Det gör så himlahimla ont

och jag vet inte vad jag ska göra

för att det ska sluta.


Av Elise Ahlgren Olsson - 16 september 2013 08:35

Nu ska jag försöka mig på ett sånt därnt vanligt inlägg. Så som jag skrev innan. Innan det bara blev bilder och lite små depptexter. 


Idag är det måndag (meaning skola för min del). Sluter halvtidigt/halvsent, men det är ändå en ganska chill dag. Ska nog försöka mig på att plugga lite när jag kommer hem, måste städa lite i alla fall. Kanske drar ut lite på kvällen, har inte en aning. Nu ska jag sätta på lite kaffe och äta något gott till frukost. Puss

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards