eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under november 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 november 2012 21:38

Åh, jag vill ha snö och jul nu. Älskar allt som har med julen att göra. Baket, pyntet, snön, allting. Det är så underbart. Fuck regnet. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 november 2012 11:12

Mår mycket bättre idag, hihi. 

Ska nog till skolan imorgon.

Tror jag.

Om det inte blir sämre. 

Höhö.

Idag ska jag bara kolla true blood och mysa i min säng.

Dricka te.

Äta halstabletter.

Hihi.

Är hos mamma nu.

Ska till pappa ikväll.

Får inte dansa idag.

(saaaaadface)

Fast imorgon ska jag dansa.

Och på lördag.

Och på söndag.

Höhö.


Om ni vill veta så vet inte jag vad jag ska göra.

Jag vet inte om jag ska lyssna på mitt hjärta.

Eller göra det smarta valet.

Kanske borde jag gå efter magkänslan.

Eller kanske borde jag inte tänka alls.

Åh.

Fuck kärlek.

Vill ha ett perfekt förhållande.

Sånt gulligt som alla tjejer vill ha.

Jag orkar inte gå mellan olika killar hit och dit.

Inte veta om jag ska satsa eller skita i det.

Fuck detta.



Av Elise Ahlgren Olsson - 28 november 2012 14:55

Igårkväll började jag måm askasst, hade 39,1 graders feber (vilket är mycket för mig eftersom att jag är lågtempererad och ligger i vanliga fall på 36,4) I alla fall mådde jag dåligt när jag vaknade idag också så jag stannade hemma från skolan. När jag skulle gå och göra te blev jag asyr och sen helt plötsligt låg jag på golvet. Wiho, mysigt att svimma jao. Nejmen, jag blev asrädd och illamående. Min pappa och låtsasmamma är i Kina och mina småsyskons mormor är där och passar oss. Jag ringde till mamma som sa att hon skulle hämta mig. Tänkte gå och hämta strumpor men nästan uppe för trappan svimmade jag iga. Trillade ner en bit för trappan också. Helvetesfeber. Nu är jag i alla fall hos mormor och morfar. Blir bortskämd. Hihi. Mår bättre nu. Har mycket mindre feber och så. Usch, hatar att vara sjuk.

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 november 2012 09:54

Är hos kelly nu ju. Hon är sjuk så vi gjorde typ inget igår, kollade x-factor och chillade. Nu har vi typ precis vaknat och så. Vet inte när jag drar hem och vad jag ska göra sen. Kanske träffa kompisar eller bara chilla och kolla film. Har inte en aning. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 november 2012 19:33

Hihi, kom preics hem från dansen. Så sjukt kul. Älskar verkligen att dansa. Det var chill idag i skolan. Inget speciellt. Ska sova hos kelly imorgon. Ska typ inte göra något lördag-söndag. Sen blir det skola hela veckan. Dans onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Ska till mamma på söndag nästa vecka också. Fullt upp jao. Måste hinner plugga och träffa kompisar också. Aja, får passa in det någonstans. Puss.

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 november 2012 09:35

Usch, orkar inte med no. RIktigt jävla tråkigt. Blörk. Går till halv fyra idag, men kommer vara asnajs (mestadels) ikväll. Syster fyller år, så vi ska äta sjuk god mat och jag ska göra kladdkaka. Måste dock städa och plugga också. Har prov imorgon. Hihi. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 november 2012 21:18

Har varit ute och sprungit idag. 

Känner mig duktig. 

Det behövdes.

Måste jobba bort fettet. 

Ska ha perfekt kropp från och med nu. 

Typ. 

I alla fall kommer jag vara fett busy hela veckan. 

Imorgon utvecklingssamtal. 

Tisdag konfa. 

Onsdag systers 18års dag. 

Torsdag dans.

Fredag sova hos Kelly. 

Lördag inte en aning. 

Söndag inte en aning. 

Woop woop. 

Lyssnar på musik nu. 

One Directions nya album. 

Så sjukt bra.

Älskar när dom sjunger lugna låtar.
Man hör hur fint dom verkligen sjunger. 

Underbart. 

Nu ska jag borsta tänderna. 

Kolla True Blood. 

Hihi. 

Hörs imorgon. 

Puss.

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 november 2012 22:48

Vet att det är från 2011 men det är Bieber och underbart!

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards