eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 juli 2012 01:07

Om jag sitter och gråter framför datorn när jag lyssnar och ser på justins liveframträdande, hur kommer det då gå när jag ser honom live. Åh, längtar så sjukt mycket. 

(Ett klipp från hans gratiskonsert i mexico, han ville låta folk som inte annars har råd att komma på hans konserter få en chans. 300 000 människor där. Magiskt)

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 juli 2012 00:33

Lyssna på denna. Fick rysningar ända nerifrån tårna. Började bokstavligt talat gråta. Alldeles underbart, verkligen. Åh, han är bäst. 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 juli 2012 00:02

Clara är nog den mest envisa person jag känner (inget snack om saken, envisast.) Men det är gulligt, på sitt eget lilla vis. Hon kommer på massa saker som jag inte har en aning om hur hon kan komma på (livlig fantasi, eller?) I alla fall, nu har hon fått för sig att jag och en viss kille borde bli tsm (eller ja, enligt henne så är vi nog redan tillsammas i princip) Saken är den att jag gillar inte honom, har aldrig gillat honom och kommer aldrig göra det heller. Detta är svårt att ta för henne (och ja, jagvet att hon kommer läsa detta, skriver det mest för att få henne att inse detta faktum att det aldrig kommer bli något mellan denna väldigt udda kille och mig) 

  (wait for it, det kommer mer)

Saken är den att hon fortsätter och fortsätter älta denna kille som jag inte alls känner för på det sättet som hon vill att jag ska känna för honom. Hon inbillar sig väldigt mycket, den tjejen. Och kanske är det därför jag gillar henne så mycket som jag gör. Hon har varit min bästa kompis sen vi var såhäääär små, jag har liksom alltid haft henne där (ja, nästan alltid) Hon är min syster, inget går att hålla hemligt från henne (Eller jo, går går det ju, men liksom, det känns inte rätt) Hon är verkligen världens underbaraste (förutom när hon är sådär jobbig, vilket hon är väldigt ofta :*) 

 

Igen och igen skriver hon det. Haha, nog för att killen är snygg, det kan jag inte förneka (man ska inte ljuga faktiskt) Men liksom, det finns bara en kille i mitt liv, och det är inte han. Sorry lilla Clara, jag är verkligen ledsen om jag förstörde dina framtidsplaner för mig. Men ja, jag älskar dig ändå, bara så att du vet. Även fast du är lite smått galen (okej, det är jag med med aja) och sådär alldeles underbart sockersöt (åh, om jag hade sett ut som dig, då jävlar) Du är allra bäst, hoppas att du är medveten om det.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 juli 2012 14:22

Åh, jag har inget liv faktiskt. Skulle egentligen åkt till pap' idag men min syster vill åka imorgon, så då får det bli en till sån där dag när jag inte gör något alls. Alltså, dagen kommer spenderas framför Vampire Diaries. (no hate, tack. Jag vet att jag inte har något liv, det är ingen nyhet)

       

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 juli 2012 22:53


Egentligen tycker jag väldigt mycket om denna filmen, när jag var mindre började jag nästan alltid gråta när jag såg den. Kommer fortfarande ihåg hur mycket jag skrattade åt min systers Doris-immitationer (ja, jag kollade alltid på den svenska versionen) Tycker inte att man ska skämta om den egentligen. Åh, jag är trött. Och kollar fortfarande på The Vampire Diaries. Och kommer inte kunna somna. Och ska till min pappa imorgon. Alltså måste jag städa. Och packa. Och sova. Och ja. Göra allt möjligt antagligen. Hihi.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 juli 2012 14:03

Bara nåååååågra till... Hihi

                                                                   

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 juli 2012 13:07

Idag är en sån dag när man inte orkar göra något alls, så därför fastnar jag framför Vampire Diaries (första säsongen såklart) Snart kommer tredje säsongen ut och då måste den köööpaaaaas.  (Bara för att ni ska kunna dela min dag får ni kolla på dom här fina små bilderna)

                     

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 juli 2012 13:03

När jag kom hem igår orkade jag inte blogga, var alldeles för trött. Men ja, det var underbart kul i alla fall. Massa karuseller åktes (usch, trodde att jag skulle få hjärtattack i en av dom) och massa skratt utbyttes. En toppendag alltså. Tack till alla som gjorde den toppen.

(Haha, så underbart ful bild tagen halv fyra igår morse)

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards