eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 30 oktober 2013 01:14

Här är det unfreakingbelieveable bra. Vi shoppar, fikar, shoppar, går, shoppa, shoppar och shoppar. Sover lite hinner vi också med. Orkar inte skriva något långt så nu, får göra det när jag kommer hem. Men vi dog inte av stormen, den försvann från London när vi kom. Hoppas att allt är bra med er, med mig är det toppen! Puss och gos

Av Elise Ahlgren Olsson - 27 oktober 2013 12:01

Idag är det söndag och jag ska hitta på en massa saker. Jag har redan hunnit slafsa ihop lite so-arbete, packa nästan alla grejs till London, kollat över lite vad jag ska ha med mig på lägret, sminkat mig, fotat lite, målat naglarna, ätit godis och nu har jag ungefär 40 minuter på mig innan jag måste snubbla iväg till kyrkan för att ha sista lägerplaneringen. Det känns bra. Nu hinner jag skriva lite mer so och sådär. Klockan ett ska jag vara i kyrkan, fyra ska jag vara på andra sidan stan för att dansa, så snabbt som möjligt efter halv sex ska jag hem och duscha och ta mina grejer innan jag måste ramla hem till C för jag ska ju sova där eftersom att vi ska gå upp ganska tidigt imorgon. Flyget går ungefär tio tror jag och vid ett är vi nog framme vid hotellet. Därefter blir det shoppiiiiiing. Jag är så himlahimla taggad. Jag och C ska även få läsa varandras dagböcker, spääännande. 



Som ni själva inser så kommer jag nog inte alls ha tid för att blogga. C ska i och för sig ta med sig sin dator till London, och vi har internet på hotellet så något inlägg hinner jag nog slänga upp. 


Av Elise Ahlgren Olsson - 26 oktober 2013 15:41

Kom precis hem från stan. Vi (min familj och gäster) gick i affärer, åt mat, vissa gick en spökrunda och bara mös. Lite senare ska jag tillbaka till stan och gå spökrunda med C. Det blir nog bra. De som gick (pappa, J, A, M, E och H) tyckte att det var riktigt läskigt och då gick dom barnrundan. Pappa och pappan i den andra familjen tyckte också att rundan var läskig, och jag och C ska gå vuxenrundan. Vi lär dö. Men det är trevligt. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla lite Gossip Girl. Puss


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 oktober 2013 08:49

Ojoj, jag har gjort en massa grejs sen i onsdags. I torsdags snubblade jag in på ett ungdomsting, traskade vidare till Forex för att bli lite rik på pund så jag kan shoppa en massa i London och sen så snubblade jag vidare in till min dans där jag körde järnet. Det var en bra dag. Igår masade jag mig omkring i korridorerna i skolan utan skor (jävla skoskav). På kvällen fick vi gäster som ska vara hos oss hela helgen. Det är bra. Deras yngste son är så himla söt så man vill äta upp honom. 

      Idag ska jag plugga. Det är tråkigt. Jättetråkigt. Men sen ska jag gå en spökvandring. Det är bra. Ska tvätta lite, och packa. Snart bär det ju av till London. Fucking London. Det kommer bli bäst. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 oktober 2013 11:34

Dricker alldeles för mycket kaffe,

snubblar omkring i kalla klassrum,

misslyckas med prov och mitt liv är bra.

Jag är bra.

Ni är bra.

Ikväll ska jag sjunga i kör.

Det är bra. 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 oktober 2013 09:44

Skriver en grejs om religion, försöker se kristendomen som ateist istället för som kristen, tänkte dela med mig av bra musik och älskar att det är sol ute. Det kanske blir en bra tisdag i alla fall.

(Nedanför finner ni världens bästa lista. Den gör att man blir sådär alldeles jätteglad, glitterfnittrig liksom)

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 oktober 2013 06:58

När man går och lägger sig klockan åtta och för en gångs skull sover i hela tio timmar förväntar man sig att man ska vara pigg när man vaknar. Men icke så nicke. Någon känner för att hata mig idag, och göra mitt liv till kaos (det var väl lite att överdriva dock). Just nu känner jag mig såhär





I alla fall, nu är klockan sisådär sju och jag måste cykla till bussen, yeey, men istället dricker jag kaffe ur världens bästa kopp.

  



Har ganska chill dag i skolan idag. Ska hålla i en idrottslektion, sen har jag lite so, lite svenska, lite musik och massa no. Imorgon kommer jag förmodligen ha prov och på torsdag ska jag på ungdomsting och vara lite duktig sådär.

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 oktober 2013 18:20

Ramlar omkring på gatorna med dyngsura skor, söndriga strumpbyxor och världens bästa musik i öronen. Och trots det att jag har megamycket huvudvärk, är konstant trött och fryser häcken av mig är mitt liv lite sådär bäst. 


Klockan är sådär tjugo över sex och jag är alldeles för trött för att det ens ska vara lagligt. Nu går jag och lägger mig med ett leende på läpparna, för det är så det alltid borde vara. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards