eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 januari 2012 19:34

Ja, precis, jag skiter i allt om den där dag-för-dag grejen. Jag orkar verkligen inte. Just nu är jag inte alls på blogging humör, inte på något humör alls. har inte ens lust med att träffa någon. Känner en smålängtan efter skolan, så att jag kan få in de vanliga rutinerna. Gå o lägga sig i normal tid, gå upp i tid, fixa sig ordentlige varje dag, göra något annat än att läsa, sova och sitta vid datorn. Jag måste bli mer social, känner jag. 


Sammanfattat: Jag längtar till skolan, och när den börjar ska jag blogga mer, och mer intressant.

Av Elise Ahlgren Olsson - 4 januari 2012 10:34

Oj, detta blir svårt. Jag har liksom ingen direkt favoritlåt. Ena stunden är det en låt, andra stunden är det en annan. Just nu så är det nog 'No time for us' med Broder Daniel. 


Det blir svårt med artisten/bandet också. Likaså som låtar ändrar jag favoritartister/band väldigt lätt. Broder daniel är en av mina favoriter just nu, och sen Håkan Hellström, som varit det i mer än ett år. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 januari 2012 22:14

Nu tittar jag på Kronjuvelerna. Ettan visar den filmen, fast i tre delar. Igår tittade jag på den första. Nu tittar jag på den andra, på Svtplay. Björn Gustafsson och Bill Skarskgård är två av skådisarna. Björn spelar 'Pettersson Jonsson' som just nu spelar en ishockeymatch i NHL. Han får syn på sin älsklingsspelare, även Fragancias sådan ( Fragancia är tsm med Pettersson Jonsson ) Pettersson Jonsson släpper sin klubba, sliter av sig sina handskar och tar av sig hjälmen samtidigt som han åker fram mot denne favoritspelare. Alla tror att han kommer starta slagsmål, men ack, så fel man kan ha. Istället kyssar han favoritspelaren, som sliter sig ur kyssen, kollar konstigt på Pettersson Jonsson, och sedan böjer han sig fram och kysser Pettersson Jonsson igen.


Hmm, ja, det var ju lite oväntat, men sjukt gulligt ändå. ^^'

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 januari 2012 21:27

1. Jag tycker om att vara kär, i hemlighet. Vet den som man är kär i om det blir oftast allt fucked up.

2. Min familj betyder enormt mycket för mig, likaså mina vänner.

3. Jag tycker faktiskt om skolan, och vill verkligen satsa hårt på den.

4. Jag älskar mina vänner för att de alltid ocrkar med mig, för att de finns där när jag som mest behöver det , utan att jag ber om det. Älskar er!

5. Jag äääälskar läppstift, utan dem känns det naket.

6. Jag stör mig enormt mycket på personer som tror sig och kommer på dåliga bortförklaringar. Säg sanningen istället.

7. Jag är alltid mig själv. 

8. Jag gör ofta saker som jag lovat mig själv att inte göra

9. Jag har dåligt självförtroende

10. Jag älskar att läsa. Faktum är att jag läser sjukt mycket.

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 januari 2012 21:17

Hmm, bara för att det går trögt med bloggingen nu, så ska jag ha en sån där dag-för-dag grej. En dag ska jag göra ett inlägg om något, och nästa om något annat. Såklart kommer jag blogga vanligt också, men jag hoppas att ni kanske lär känna mig lite bättre genom vad som kommer skrivas nu. :]


Dag 1- En bild på mig, plus tio fakta om mig

Dag 2- Min favoritlåt och favorit artist/band

Dag 3- Min favorit årstid och varför

Dag 4- Vad jag gillar mest, och minst med skolan

Dag 5- Dagens outfit och varför jag valde just de kläderna

Dag 6- Vilken typ av killar jag faller för

Dag 7- Mina drömmar/mål/önskningar

Dag 8- Min familj

Dag 9- Vad jag använder för smink

Dag 10- En bild på mig för ett år sedan, plus lite fakta om mig just då

Dag 11- Någonting jag ångrar djupt

Dag 12- En/Flera personer jag vill träffa just nu

Dag 13- Vad jag åt idag

Dag 14- Favoritfilm/filmer

Dag 15- En låt som gör mig lycklig

Dag 16- Favorit bok/böcker


Jag kommer börja idag ( duuh, ikväll... ) och sen fortsätta dag för dag!

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 januari 2012 11:38

Tjuu. Nu håller jag på att fixa mig, ska dra till Minna sen. Vet inte vad vi ska hitta på, men något ska vi göra iaf. 


Bara för att jag inte har något att skriva så får ni lyssna på en üperbra låt, av Broder Daniel:

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 januari 2012 17:07

Håller på att fixa en video där jag sjunger coh spelar gitarr, funkar inte jättebra, ska jag säga er. Jag spelade först in när jag spelade gitarr, för min röst lät helt seppo då, sen nu spelade jag in när jag sjöng, och när jag klipper ihop dem så blev det helt konstigt i början. Men om jag lägger upp den får ni ha överseende med det...


Mina fingertoppar kommer nog snart börja blöda... Strängarna känns som rakblad. Jäkla fingrar...

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 januari 2012 12:35

Don't say

that you love me,
unless you really mean it,
cause I might do somthing crazy,
like believe it.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards