eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 januari 2012 16:37

Nu kommer gästerna, och jag har lust att sova... Klänningen jag har på mig frick jag i julklapp, och det är faktiskt första gången jag använder den. Tycker att den är sådär finig, faktiskt. ¨

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 januari 2012 13:17

Yäh, fråga nu på!  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 januari 2012 13:01

Hemma efter en underbar övernattning i stan med underbara flickor små. Ja, igår åkte jag då till stan med några tjejer, och vi åta på restaurang och sånt. Sen hyrde vi filmer och gick tillbaka. I det rummet där vi skulle sova fanns det sån projektor, så vi satte på filmen med ashögt ljud. Vilket innabar att vi typ dog. Filmen var Paranormal Activity 2, och vi skrek gaaaaanskaaaa mycket... Så sjukt äcklig, men bra! Aja, sen var vi uppe typ hela natten, sov nog fyra/fem timmar tror jag. När jag skulle vakna så låtsades Albana vara Harry Styles, och lät verkligen som honom. Jag vaknade typ direkt, och sen blev jag sjukt besviken. I mina drömmar var det i alla fall han. 


Nu håller jag på att städa rummet och så. Senare kommer det gäster, pappar har ju fyllt fyrtio och jag fjorton. Jag kommer antagligen vara död imorgon, så räkna inte med att jag kommer blogga... Men jag ska försöka. Det blir ju att åka till mamma imorgon också, och jag kommer behöva gå o lägga mig astidigt, för att sedan orka gå upp på måndag... 


Aja, tack för kvällen/natten tjejer. Älskar er, (Fast jag älskar Harry också.... ^^') Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards