eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 januari 2012 21:02

Så. Jag har klarat av min första skoldag på den enda vårterminen i sjuan. Det låter konstigt när man säger det så, men så är det faktiskt. För det finns ju bara en vårtermin i sjuan...

Aja, jag klarade dagen. Och jag log äkta leenden (WIII) Det var mys att få träffa alla igen, riktigt mys faktiskt. Tja, lektionerna var ju... Lektioner. Helt okej antar jag. Inte sådär kul, inte heller tråkiga. Vi har fått en ny (Eller ja, bara vikarie, men ändå) lärare i No/Matte. Han ser typ ut som Jesus. Långt smålockigt hår och långt getskägg. Det roliga är att hans mamma heter Maria... Han var... Sådär bra, och väldigt speciell. Men vi ska bara ha honom tills sportlovet, så man får väl stå ut, antar jag. Han får ju stå ut med oss. Ha ha ha. Och jag var faktiskt riktigt duktig när jag kom hem. Jag satte mig direkt och pluggade, i minst en halvtimme. Antagligen ännu mer. Denna gången var det SO, och jag känner mig riktigt stolt. Detta arbetsområdet är dock ganska kul, undrar hur det blir sen när det blir ett tråkigt ämne...

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, fixa mig, gå till skolan, gå hem, plugga, sitta vid datorn, sova. Hm, som vanligt då antar jag...


Bara för att Soniya är sjukt underbar gör jag detta inlägget. Du betyder sjuk mycket, och det borde du veta. Du borde också veta att du är underbar, söt, snäll och att jag finns här i alla lägen. ÄLSKAR DIG! <3  


Älskar er andra också. Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards