eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 januari 2012 21:55

Yä, då har man precis kollat på handboll. Handboll är en mysig sport, om man frågar mig. Man sitter typ och spänner sig hela tiden och lever sig in i spelet. Denna gången var det Sverige mot Tjeckien, och Sverige vann (Yääh). Tycker faktiskt att Kim Andersson gjorde ett förjäkligt snygg mål i första halvleken!


I morse så vaknade jag inte av mitt alarm, och en timme efter jag egentligen skulle gått upp blev jag väkt. Då hade jag en kvart på mig tills jag var tvungen att sticka till bussen. Jag hann bara precis kasta på mig ett par kläder, fixa håret, borsta tänderna och sminka mig lite innan jag var tvungen att dra. Jag hann med bussen, och då innebar det att ag skulle hinna med tåget också. Trodde jag. Först så var tåget försenat i 5 min (Det var chill, jag skulle hinna ändå) sen 10 min (Lite halvstressad) 15 min (Ja, nu kunde tåget gärna komma, så skulle jag bara bli 2-5 min sen...) 20 min (Jaha, precis när jag började då ja) och tillsist 25 min. Nör jag hoppade på tåget hade jag redan börjat, och jag blev såklart sen. Men aja, jag hade iaf något att skylla på.

Förövrigt så var skolan ganska chill. Ganska roliga lektioner. Dock slutade jag klockan 15.20 och var typ död när jag kom hem klockan halv fem. Sen dess har jag pluggat spanska, spelat gitarr och varit inne på datorn. Känner mig så häääääär duktig att jag typ kan alla spanskglosor nu. (Y)


Nu ska jag hoppa i säng, så att jag inte dör i skolan imorgon. Puss och godnatt,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 januari 2012 21:51

 

Kolla Soniyas blogg, bara för att hon (och den) är bäst: http://soniiyaanielseen.blogg.se/

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 januari 2012 18:27


Kolla Michelles blogg, den är verkligen underbar: http://michellecederblad.devote.se/  :D

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards