eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 januari 2012 20:54


Don't even try to tke this boy, för han är Albanas, och ingen annans! ;D))))) <3      

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 januari 2012 20:47



Älskar dig, Harry Styles, du är underbar!<3 

                       

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 januari 2012 20:27


(Soo, det som kommer nu är lite tanker. Ni kommer märka det emellenåt, vissa sånnahär inlägg kommer komma då och då) Hmm. Idag är det pappis födelsedag. Fyrtio år nu. Känns konstigt. Tänk, min pappa är 26 år äldre än mig. Tänk, hur livet kan fortsätta i generationer. Tänk, hur man kan åldras, hur livet fortsätter, fastän någon föds och någon dör. För en familj, som min egen, kan allt sluta i kaos. Man kan vara med om en olycka, eller göra något på eget bevåg. Tänk, så bra jag har det. Jag har en underbar familj, och underbara vänner. Vad jag än tar mig till (nåja, nästan allt) så finns det någon som älskar mig, och behöver mig. Det känns konstigt att tänka så, men så är det faktiskt, för nästan alla. Tänkt att aldrig få höra av sina föräldrar att de älskar en eller något annat sånt. Det skulle jag knapp kunna tänka mig. Tänk, vad livet hade sett annorlunda ut om jag inte hade haft underbara personer i min närhet. Om jag ska vara ärlig vet jag int eom jag hade orkat med livet, i de mörka stunderna utan all hjälp och stöd. Jag skulle inte kunna förklara i ord hur mycket de personer som står mig närmast betyder, eller hur mycket jag älskar dem. Om jag skulle försöka skulle det antagligen ta låååååångt tid, och bli en hel roman. Men jag kan ju iallafall säga att jag älskar er, och ni vet vem ni är. Ni är underbara! <3


Skolan idag var väl.. Helt okej, som igår antar jag. I morse när jag vaknade mådde jag skit. Jag hade ont i halsen, kunde knappt prata. Och när jag rörde mig eller försökte tänkta gjorde mitt huvud sjukt ont, så ont att jag skulle velat lägga mig ner i sängen igen och gömma mig under täcket. Men så funkar det inte. Nej, jag gick upp, och fixade mig. Lite te och så var halsen redan bättre. Men jag känner, smärtan kommer ifatt mig nu. Halsen börjar göra ont igen, och hela min kropp känns matt. Blir att gå o lägga sig tidigt idag. För jag måste orka med skolan imorgon. Jag ska verkligen kämpa för att nå de betyg jag vill. Det kommer inte att bli lätt, det antyder jag inte. Men jag ska iallafall försöka allt vad jag kan. Alla extrauppgifter till mig, tack. 


Hoppas att ni har haft en bra dag/kväll. Antagligen bloggar jag mer imorgon, Puss o natti,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards