eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 januari 2012 20:03

Nu är jag sådär trött som man kan tänka sig att man är efter musicerande, dissekernade och nästan svimningsfall (Nej, jag går inte in närmare på det. Jag bara... Typ svimmade när jag fick syn på koögonen vi skulle dissekera. Tur var slapp jag vara med på den lektionen)

Nu ska jag hoppa i badet, med musik och en Harry Potter-bok. Därefter blir det att snabbkolla igenom garderoben efter vad jag kan ha på mig imorgon. Då slipper jag stressa (nja, antagligen får jag göra det ändå) imorgon på morgonen. Sen ska jag nog ta o sova faktiskt. Mitt huvud gör förfärligt ont, antagligen för att jag fick syrebrist när jag såg ögonen.Jag höll typ andan utan att märka det. Men ja... '-'


Bloggar kanske mer idag, annars så ska jag blogga imorgon (Om Clara påminner mig, dvs ;D) Puss,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 31 januari 2012 07:08

Nu sitter jag här i sängen och typ halvsover. Egentligen borde jag redan ha kläder på mig nu för att slippa stress sen, men nädå, jag ska bara göra det och det och det. Snacka om korkad...


Idag i skolan så ska vi dissekera koögon= Jag är så gott som död. Tur att jag slipper skära i alla fall. Det kommer inte gå så bra, och jag känner redan nu hur jag typ får svårt att andas när jag tänker på det.


OCH JAG HAR BÖRJAT TRÄNA ORDENTLIGT IGEN. Wii, känner mig dukig. Senast igår var jag ute och PW:ade, och på måndag nästa vecka börjar dansen. Är alldeles sådär sommarglad.


På torsadag ska jag till tandläkaren och sätta in en plastsak i en tand. Min tand hade tydligen gått sönder. Sound crazy. Tycker lite synd om mig att jag ska behöva gå tillbaka till skolan med bedövning sen.


Nu måste jag gå, annars hinner jag aldrig. Har bara en halvtimme på att fixa mig nu... Puss,  


   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards