eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 januari 2012 10:45

Men tjenare. Jag vet, jag har inte bloggat på ett tag. Har inte haft lust helt enkelt. Inte heller har jag fått tillräckligt mycket med ro för att bara sätta migner och skriva. Jag har varit så extremt speedad hela helgen (Uhm, antagligen för att jag är så *pip* kär...) och då går det inte att få ner något. Men nu är jag ju här! :D


Igår så hade jag gäster. Mormor & morfar, moster & Sven, Alexander & Naima (hans tjej) och Kristoffer. Ganska chill faktiskt. Det var 'födelsedagsfest' för mig, så jag fick lite presenter. 

Jag fick; Örhängen (Hängande med en 'discokula' längs nere)

Ett matchande halsband

tvättcreme

underkjol (svart tyll)

prenumeration på en tidning

eyeliner, och

foundation 


Idag blir det att följa med till stallet. Linn ska rida på min kusins tjejs häst. Suck, jag blev faktiskt medtvingad. Sen efter det så ska vi till Nova. Om jag köper något kommer det upp. Bilder på sakerna jag fick kommer också!


Igår när jag hade tråkigt så gjorde jag en mini-'photoshoot'. Den blev ganska failad, men jag gjorde ett litet kollage på picnik sen. Här är bilderna och det färdiga reslutatet:

 


 

     

 


Puss o kram,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards