eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 december 2011 17:05

If you ask me

How I'm doin

I would say I'm doin just fine
I would lie and say that you're not on my mind
But I go out

And I sit down

At a table set for two 
And finally I'm forced to face the truth
No matter what I say,I'm not over you! ♥

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 december 2011 07:31

Gomorrn. Om en halvtimme ska jag ta bussen till stan (OBS, inte skolan) Vi ska till tingsrätten och kolla på en rättegång, om typ Olovlig körning. Den kommer typ sluta klockan 12, men sen börjar vi 13.30, så vi ska typ äta i stan. Jag ska även passa på att kolla in lite julklappar. 


Hoppas att ni får en dunderbra dag, så hörs vi i eftermiddag. Puss   

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 december 2011 21:55

Tjemors. Ska pracis dra o lägga mig, och så kom jag på att jag inte hade bloggat idag, fy på mig.


Kvällen har jag ägnat åt att rita, manga faktist. Det var mitt första ärliga försök och jag blev ganska nöjd.


   

Ja, här är den, och nu ska jag sova. Puss    

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 december 2011 23:25

Nu ska jag sova. Kvällen var chill. Vid nio stack jag från boan och hem till Sanna Tha Kyckling. Vi sjöng och splade gitarr (myshigt) 


Imorrn blir det som sagt att träffa Bebii och dra till Mamsisen. Jag ska även städa o packa ( -.-' )


Nu får ni sova gott, så hörs vi imorrn. Puss   

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 december 2011 21:01

Nu sitter jag här på Boan, med Mark och Mohammed. Innan var Michelle och Patricia också här men de behövde gå hem, så nu sitter man här XD


Ska nog snart dra hem, inget kul å göra här...


Bloggar kanske senare. Puss   

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 december 2011 17:22

God kväll, allihopa. Idag har det varit en sådan chilldag som man behöver ibladn. Jag har knappt gjort något alls faktiskt... xD


Lite senare blir det att träffa michelle o Ptricia, riktigt myshigt! ( <3 ) Och imorgon kommar Clara hem!!!!!! <3333333333333333333 Vi ska träffas innan jag drar till Mamsisen!


Hela nästa vecka har vi temavecka och börjar klockan nio, feeeett mä skönt. Och sen är det typ en dag och sen skolavslutning. Fattar inte hur det har kunnat gå så snabbt, hela terminen. Kändes som om det var typ förra veckan jag började i sjuan...


 

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 december 2011 22:52


Amanda is tha winner! <3  

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 december 2011 21:19

Faktiskt så har Amanda gjort bäst ifrån sig ikväll. Vinnarlåten var helt enkelt underbar. Men Robin är fortfarande underbarast och finast. Punkt. Slut.



 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards