eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 december 2011 21:45

Duuh, jag har gått och kärat ner mig, i fel kille, som vanligt. Han är värsta biff (OMFG) och sjukt schyst. Mina ögon måste ha varit vidöppna tills nu, för jag förstår inte hur jag inte kunnat få syn på honom innan. Jag måste bara tacka mina alldeles underbara vänninor som stöttar mig och försöker få ihop oss, jag älskar er verkligen, mina fina små tjajor. Ni betyder allt och lite till. 


Kom precis hemfrån tjejgruppen. Vi har bakat pepparkakor och pysslat men julmusik i bakgrunden. Riktigt mysigt, tills jag skulle gå hem. Det kom som en chock när jag tog ett steg ut och typ blåste iväg. Mina kläder var även dyngsura när jag kom hem, så det vara bara att hänga upp de på tork. 


Jag orkar inte att jag ska ha engelskprov i morgon, kommer döööö. Och sen komme rjag gå omkring och vara generad hela dagen (  )  


Om du läser detta, Clara, så ska du veta att jag saknar dig som fan och tycker att du ska komma hem igen. Jag har sjuuuuukt mycket att berätta. Saknar dig, Putte! <333333333


Men ja, nu tror jag att jag ska sova. Puss o natti!    

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards