eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 december 2011 17:56

Jag är med i en tävling på denna helt underbart fina bloggen: http://anewkindofmetal.blogg.se/2011/december/vinn-min-outfit-toppen.html#comment


Vinsten är den här helt underbart snygga kjolen: 

Framsida:   

Baksida: 


 

Såhär ser den ut på. Sjukt snygg, enligt mig.   

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 december 2011 22:15

Nä, nu får jag ta o sova. Är trött ( som vanligt ) Böjar 9 i morgon, med hemkunskap, i TRE timmar... De andra grupperna ska typ ha pyssel, OCH VI SKA BAKA PEPPARKAKSHUS! <3333333333333333333333


Eftersom att jag har blivit jätteduktig på att blogga nu, så tycker jag att ni ska kommentera bättre. Dessutom har jag kommit på att den som kommenterar ( om den läkar till sin blogg ) kommenterar jag tillbaka. Deal?


Puss och godnatt, iaf!  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 december 2011 17:03

Det var ju Axel och hans klass som gick Luciatåg. Lucian var söt, men de sjöng inte jättehögt, lite synd faktisk. Efter sjukan kollade jag på Linns Luciatåg med hennes dagis, så sjukt söta. Två sånna småbarn skrattade jättemycket när de såg sina egna föräldrar. Idag har jag ätit typ tretusenfemtioelva lussekatter, men det är ju bara Lucia en gång om året... XD 

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 december 2011 16:53

Jag har verkligen sjukt ont i huvudet ( inte kul ) Vid ett stack jag från skolan och åkte till sjukhuset. Väldigt snabbt fick jag komma in och röntkas. De tog bilder och sen fick vi åka hem. Jag frågade Mammi när jag skulle få veta vad som är fel med mina knän, hon visste inte. Men om det inte är allvarligt kommer jag inte få det för än efter jul...


I morgon blir det skola, och sluta senare... Men aja, det får väl gå ändå. Måste verkligen köpa julklappar nu, det börja bli lite knappt om tiden. 


Höhö, nu ska jag nog titta på julkalendern, båda gårdagens och dagens avsnitt. Hörs senare, puss   

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 december 2011 16:48

Fast bara till Luciatåg. Sitter ljust nu och lyssnar på Luciatåget som var på TVe i morse. 


http://svtplay.se/t/123386/luciafirande_i_svt

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 december 2011 22:24

Lite tidigare ikväll så gjorde mina knän ont så in i #&?!@§&Omega;. Det var så att jag nästan la mig ner på golvet och skrek av smärta. Jag har fortfarande ont, men inte riktigt lika mycket. Som tur är så ska jag röntkas i morgon. Från klockan ett så ska jag inte vara i skolan mer (   ) Lite läskigt ändå. Jag gillar inte sjukhus, inte alls.


Men aja, nu ska jag dra och sova, är förjäkla trött. Sov gott. Puss,    

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 december 2011 18:23

Asså, detta är svårt. Ena stunden gillar jag en kille, anda sekunden så mår jag illa va att bara se på honom. Jag tror att jag gillar två killar, båda två helt fel. Ingen av dem är riktigt 'min' stil, ändå har jag fallit för båda. Ingen av dem gillar mig, inte alls, vilket antagligen är det bästa. Man kan nog ändå inte va tsm med någon av dem. Inte för att jag inte vill, eller, jag vet inte om jag vill eller inte. Ibland förstörs allt om man blir tsm. Alla håller på hela iden, och man måste tänka på vad man säger och gör. På sätt och vis är det skönt att vara fri, men man saknar ändå någon som man kan kalla för 'Sin'. En som alltid finns där, no matter what. 

Men vad är det för mening med at svärma runt någon som inte alls gillar en? Vad är det för mening med att gilla någon som inte ens ser en?


Tillslut måste jag inse sanningen. Oavsett vad jag säger, så har jag inte kommit över dig. Oavsett vad jag säger, så gillar jag dig fortfarande. Ingen vet, allra minst jag själv. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards