eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 19:10


OMG, JAG DÖR.   


Tittar på Twilight nu, och varenda gång jag ser Robert, så dör jag typ. x_x  

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 13:58

Yäh, det snöar. Äntligen. Kansker, bara kanske så kommer det bli en riktig jul detta året.


Idag har jag städat till tusen. Jag har plockat undan allt på golvet, kastat kläde ri tvätt, stoppat in rentvätt i garderoben, städat på skrivbordet, dammsugat, dammtorkat och bytat lakan i min säng. Nu tänkar jag inte göra något tråkigt på hela dagen. Antagligen kommer det bli att sitta o rita, blogga eller något annat chill.


Imorrn blir det skola, men jag börjar nio, så det är ganska chill ändå. Sen på tisdag är det skolavslutning. 8'DD


Hoppas att ni får en bra dag. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 13:55

Ny header, va tycks? :)  

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 00:18

Sängen känns så väldigt lockande, och jag kan inte motstå den. Nu blir det att hoppa i säng o sova. Imorgon ska jag nog mest chilla, antagligen inte göra ett skit... Sen på måndag blir det skola, färga hår och fläta håret i typ tretusen flätor. Mitt hår kommer nämligen vara lila och lockigt på skolavslutningen. 

 

Kände att det var ett tag sedan jag la upp en bild på mig, så hår får ni en där jag är osminkad och trött... Bjuder på den!


Natti, ses imorgon. Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards