eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 december 2011 16:21

Yes, mobbad, jag vet. Kom på att jag fick en halsduk också, men orkar inte göra om... 


 

Av Elise Ahlgren Olsson - 29 december 2011 13:59

Yä, I know. Jag har faktiskt inte gjort något, bara tittat på film och läst. Så osocialt, jag vet. Men jag har int eorkat träffa någon. Jag har även bestämt mig för att släppa allt vad som har med killar att göra. De bara sårar en, och man lyckas sällan bra innom kärlekskretsen, så jag ger upp. Jag ska även börja träna mer, få bättre självförtroende, spela gitarr minst en halvtimme varje dag, bara äta godis på helger och umgås mer med min familj. När skolan börjar ska jag satsa allt på den. Jag ställer höga krav på mitt skolarbete, och jag SKA få toppbetyg, kommer bli sjuk besviken om jag får ett E när vi får betygen. Men det behöver jag inte oroa mig för nu, det är ett helt år kvar.


Nu håller jag på att fixa mig och städar lite. Sen, när jag är klar, kommer det en video om vad jag fått i julklapp. 

Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards