eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 december 2011 22:17

Kan inte komma fram till vilket uttryck som är gulligast, så ni får hjälpa mig. 

1. I mina ögon är du underbar, helt klart bäst.

2. Jag vet hur ditt namn stavas, U-N-D-E-R-B-A-R.

3. Du är prinsen i mitt liv, skulle göra allt för dig.


If this heart were you:

I would do like this:

Just to keep you forever and ever.   

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 december 2011 10:26

Varför ska jag alltid vakna så tidigt när jag verkligen kan sova länge? Ganska irriterande faktiskt. Somsagt så vaknade jag tjugo över nio, och har redan ätit frukost. Jag ska nog inte göra så myket idag, bara klippa mig och vara hemma. Imorgon ska jag åka till pappa, och va där till julaftonsmorgonen. Sen åker jag till mamma och fixar mig och sånt shit, för att sedan åka till mormor och morfar för att fira jul där. Sen, på juldagen, så ska vi till mormor o morfar igen, och då kommer där typ vara hela tjocka släkten. Eller, okej, inte HELA, men många iaf. 


Somsagt ska jag klippa mig idag, det bli bara topparna och lite på luggen (snelugg). Kanske blir att jag kollar på en film. Vad vet jag. 


Hoppas att ni får en toppendag, så hörs vi senare. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 december 2011 23:20

Tittade precis på dagens avsnitt av julkalendern, och jag började gråta. Den var så sjukt sorglig, i början. Och sen var den så gullig i slutet. 


Bilderna som jag sa skulle komma kommer inte. Min kamera hade inget batteri... Bilder kommer att komma på mitt hår, fråga  mig inte när XD


Nu ska jag sova, och imorgon blir det att klippa sig. Godnatt. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 december 2011 17:14

Ny header, som Oliver gjort, Tack till dig!  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 december 2011 20:53

Precis sköljt bort färgen ur håret, lila denna gången. Bilder kommer imorgon, då det även är skolavslutning. Terminen har gått sjukt snabbt. Det känn som om det var för en vecka sedan jag valde kläder till första dagen i sjuan. Nu väljer jag istället kläder till skolavslutningen...


Hoppas att ni har haft en bra dag/kväll, hörs imorgon. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 19:10


OMG, JAG DÖR.   


Tittar på Twilight nu, och varenda gång jag ser Robert, så dör jag typ. x_x  

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 13:58

Yäh, det snöar. Äntligen. Kansker, bara kanske så kommer det bli en riktig jul detta året.


Idag har jag städat till tusen. Jag har plockat undan allt på golvet, kastat kläde ri tvätt, stoppat in rentvätt i garderoben, städat på skrivbordet, dammsugat, dammtorkat och bytat lakan i min säng. Nu tänkar jag inte göra något tråkigt på hela dagen. Antagligen kommer det bli att sitta o rita, blogga eller något annat chill.


Imorrn blir det skola, men jag börjar nio, så det är ganska chill ändå. Sen på tisdag är det skolavslutning. 8'DD


Hoppas att ni får en bra dag. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 december 2011 13:55

Ny header, va tycks? :)  

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards