eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 juli 2012 20:16

Känner att rubriken var väldigt kreativ^^ Läget då?

Själv är det toppen. Träffade Clara idag.. som jag skrev i förra inlägget. Det var jätte skojj att träffa henne. Skrattade lika mycket som alltid. Ska antagligen träffa Kevin och Clara i morgon också. Kul kul ^^ Just nu sitter jag och chattar med Clariiss. Och jag längtar som in i till den 24 Juli.. alltså om 17 dagar. Min födelsedag ^^yeey. Hihi. Aa, men vi hörs kära läsare.

Kramar.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 juli 2012 13:34

Ska snart ge mig av till Clara som kom hem från Italien igår. Gud vad jag har saknat henne. Hon är säkert jätte solbränd och fin nu! ^^ Fast hon är ju alltid fin! :)) Vädret idag är ju inte så där jätte bra. Molnigt och ibland kommer det lite små regn:/ Typiskt Sveriges sommar väder -.- Jaja, ska dra nu. Vi hörs! :)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 juli 2012 20:19

Shudiluu.

Har spenderat dagen med Nanne. Först stack vi till nova och shoppade där, sen fikade vi. Sedan cykllade vi till stan för jag skulle fälja med henne och hämta ut Bieber biljetterna men såklart så skulle man ha legitimation med sig.. så hennes syrra ska hämta dom i morgon. Sedan gick vi runt på stan lite och tittade runt. Hittade även ett halsband som jag ska ge min mormor nästa vecka i och med hon ska ha kalas då! Hoppas hon blir glad. Sen köpte jag och Nanne varsinn ring. Likadana faktiskt! :)) Hihi. Hoppas ni har haft en bra dag. Kram

 

Oh yeah. steeek. hihi 

 

Ringarna vi köpte. Från Glitter.

 

Yammi.

(bilderna tagna av Nanne)



Av Elise Ahlgren Olsson - 6 juli 2012 13:06

Idag släpptes Biljetterna till Justins konsert i Globen den 22April 2013. Dom släpptes kl 09.00 och dom tog slut på några minuter. Sedan när dom var slut så såg jag att kl 10.30 så släppte dom biljetter till hans extra konsert den 23April.. också i Globen! Ändå rätt fett. men jag kunde tyvärr inte gå. Nanne, min kompis hon fick biljetter till hans extra konsert!!! på parkett A och jag tror det är därifrån dom brukar ta ''One less lonely Girl'' hihi :)) avundsjuk på Nanne   Hoppas hon får det skojj där! :) 

Läget med er idag då? Jag tror inte det blir fiske idag i heller.. för det regnar :(( Varje gång jag ska fiska så ska det alltid komma något förhinder.. så typiskt min tur! Hihi. Aja, i morgon tror jag att jag ska träffa Clara. Hon kommer hem från Italien idag!! :D <3 Jaja, ska gå och deppa lite nu för att jag inte ska se Jb.. Bye!

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 juli 2012 19:00

Tjenare tjenare. Tänkte berätta lite om hur jag och Elise träffades :))

Jag gick på en skola och Elise gick på en annan skola. Men när vi började 7.an så skulle Eilse klass slås i hop med min klass, sen splitrades vi och vi blev 2nya klasser och jag hade turen att komma med Elise! Jag har träffat Elise några gånger innan vi kom i samma klass men jag har aldrig lärt känna henne. Men så när vi kom i samma klass så började vi hänga med varandra. Det blev som typ ett ''gäng'' med Jag, Elise, Clara, Albana, Lara, Amanda och Michelle. Fast det var i början.. nu har det förändrats. Anyway. Så jag och Elise blev bra kompisar ( det är vi än idag) vi har typ samma intresse. Hon spelar gitarr. Det gör jag också. Hon sjunger. Det gör jag också. Hon gillar Jb. Det gör jag med. Och så finns det en massa andra saker som vi har gemensamt. Jag kommer aldrig i hela mitt liv ångra att jag blev vän med Elise för hon har hjälpt mig igenom mycket och jag älskar henne för det. Jag hoppas och vill att hon och jag kommer vara vänner livet ut!   She got that one thing  Jag hoppas hon har det super skönt i varma Thailand.

Älskar dig Elise.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 4 juli 2012 21:34

Ändrade planer. Jag åkte inte och fiskade idag. Istället stack jag till stranden med Sofia   hihi, var där nästan hela dagen! Solade som en galning och badade som en galning, kunde det bli bättre? :) Får se om vi åker och fiskar i morgon istället då! :)) Jahopp. Ja justee, Min idol (Justin Bieber) Ska komma till Sverige. han ska uppträda i Globen den 22April 2013!! (OMG) men jag ska inte gå.. haha där förstördes den drömmen. Nä men det är alldeles för långt bort så det är därför. Det räcker med att jag ser han på typ hela min dator och på min vägg ;) ( min man) Aja. Vi hörs. 

Kram

 

OH SNAP!! ;)

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 juli 2012 22:25

Oh yees, nä men det är min födelsedag om 21 dagar;P hihi. Men idag har det varit en underbar dag. Dock några regnskurar, men det var undebart ändå ^^ Kollade på hur vädret skulle bli i morgon och det stod att det skulle bli fint då åker vi förmodligen ut och fiskar lite :) Mysigt mysigt. Älskar att fiska! Jag saknar Eliiissee, längtar till hon kommer hem!! <3 Min andra kompis Clara hon är också bortrest, hon är i Italien. Saknar henne också.Hon kommer hem den 6.e och sen ska jag träffa henne dagen efter! yeey!! <3 Ska banne mig också träffa Elise när hon kommer hem!   Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Justin Bieber ofc. Har nyss också målat naglarna i ny färg! ^^ Intresse klubben antecknar... hah;) Vi hörs i morgon.

Kram /sanna

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 juli 2012 14:36

Oh yes. Har varit och plockat en hel del jordgubbar. Mums. Och just nu sitter jag och skypar med Nanne. Alltid lika trevligt. Jag kom och tänka på en sak. Att det är skönt med sommarlov men man vet fan inte vad man ska göra? O.o helt död typ..^^ Ne men, idag är det faktiskt för varmt för att göra någonting..  Vi hörs! :)

Kramis

 

so true! <3

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards