eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 juli 2012 23:09

Usch, det har åskat nästan hela dagen idag. Inte för att jag inte gillar åska, det kan alltid vara mysigt, men det ska alltid regna också, och regn är inget sommarväder. 


Mina föräldrar är inte riktigt friska. Helt plötsligt fick min mamma för sig att hon och patrik (min bonuspappa) skulle lyfta ut mig i trädgården mitt i regnet. Ja, så där stod jag, i sovkläder och med alldeles rufsigt hår. Bara för att vara irriterande så gjorde jag mig så blöd som möjligt också (ställde mig där vattnet forsade från ett parasoll, det blev skitkallt) 

Somnade precis i min lillasysters koja, vilket hon tyckte var toppen. Hon vägrar nästan släppa mig nu, när jag har varit borta så länge. Hon höll ett hårt tag om min arm när hon somnade. Alldeles för söt är hon.


Nu ska jag faktiskt sova, är superdupermega trött utan att jag har en aning om varför. Puss

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards