eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juli 2012 09:24

                                   

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juli 2012 20:08

         

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juli 2012 14:34

Snart kommer lilla söta clara. Mitt rum ser ut som kaos. Jag orkar inte städa. Jag är trött. Och ful. Hejdå.

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juli 2012 21:28

Åh, jag kan fortfarande inte förstå det.


När vi var i thailand fick min syster tag på tre biljetter, en till sig själv och till två kompisar. Snacka om att jag blev avundsjuk. Hela tiden tänkte jag på det, att massa tjejer och killar skulle få se honom och inte jag... 

När jag kom hem till mamma satt tre biljetter på en tavla i köket. 

Helt plötsligt så säger mamma "Du har en dejt nästa år" Vad ska man tro? Hon visar mig biljetterna och jag dör. Okej, jag nog inte, men jag började gråta (som om ni trodde på att jag skulle ha dött, men kände att jag var tvungen att förtydliga det lite) 


Så nu så ska jag på Justin Bieber-konsert. Underbart.


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juli 2012 10:59

Åh, det har verkligen varit underbart i Thailand. Saknar det redan. Var hemma vid halv nio. Har bara precis hunnit packa upp och duscha och så, och strax ska jag träffa clara.

(Har köpt en massssssssaaaaaaaaaa saker, här är fyra av dom. Supermankeps, ugglelinne, höga shorts och Hello Kitty-örhängen. Okej fem, eyelinern också...)

   


Inte mitt rum, min lillebrors, men det gröna på väggen passade ihop med det gröna i linnet... Hihi

(Det står "It's not about how you look, it's about how you see" på linnet) 



Av Elise Ahlgren Olsson - 9 juli 2012 18:42

Eller vadå fin dag? det är helt molnigt och blåsigt :( Men har i alla fall träffat min älskade Albana idag. Har inte träffat henne på länge så det var kul att träffas. Vi stack till Nova och tittade runt lite. Hittade en massa fina saker. Men eftersom vi inte hade planerat att gå till Nova så hade ingen av oss pengar med sig ^^ hihi, men det var kul ändå! :)) 

Vi hörs. 

Bjuder på en biiild.

 

Min sötis till vänster.<3

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 juli 2012 12:05

Godmorgon!! Eller, godmorgon och godmorgon, klockan är ju typ 12.13 ^^ Händer hos er läsare idag då? Själv ska jag träffa Clara och Kevin i detta (ÄNTLIGEN) fina väder! Vi får se vad vi hittar på. Säkert något kuligt  

Asså jag har verkligen fastnat för dom låtarna som Glee sjunger. Eller som dom har gjort covers på. Dom är sjukt grymma!!  

Ska dra och fixa det sista nu innan jag ska dra.

Ha det gött!  

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards