eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juli 2012 23:34

Kan någon snälla stoppa och spola tillbaka tiden?!

Jag gör allt så fel, hela tiden.

Vad hände med dom jag lämnade kvar?

Hur kunde jag tillåta dom att rinna ur mina händer som sand?

Dom som fanns där,

dom som ville ha mig i sina liv,

hur kunde jag?

Det går inte.

Det går inte att leva ett liv om man jämt håller på att sårar människor.

Om man jämt låter dom försvinna.

Jag saknar dom.

Nästan allihopa. 


Jag måste sluta med att bryta löften.

Dels till mig själv och dels till andra. 

Vad händer annars?

Vart kommer jag sluta?

Alla drömmar,

allt jag strävar efter,

kommer det också försvinna som sand?

Kommer jag dö ensam och olycklig?

ja, det kommer jag.

Förhelvete, jag måste ta tag i mitt liv.

Göra något åt det jag har gjort.

Kämpa.

Ta tillbaka dom jag sårat.

Göra sakerna jag lovat mig själv att göra.

Jag ska komma dit.

Vänta bara.

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juli 2012 16:58

Nu klipper jag snart av mitt fucking äckliga, cpfula hår. Det är oranget, slitet och fult och ännu mer fult och fult och fult och fult och jag ser ut som ett fucking lejon. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juli 2012 16:29

                               

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juli 2012 14:40

Vad heter du? Elise


Ålder? Fjorton år, sex månader och tretton dagar. (Åh, sånt liv jag har.)


Vad gör du? fryser


Vad längtar du till? massa saker, riktig sommar, och att flytta hemmifrån är bara två av miljoner saker.


Vad händer i helgen? shoppa med mammis, sova och ja, ha allmänt tråkigt tror jag.


Singel? Noppe


Favorit öl? Usch, hatar all öl.


Vad blir du glad av? Ojdå, hade faktiskt tänk att göra en "Vad jag blir glad av"-lista, så ni får vääänta med detta lilla svar.


Vad blir du ledsen av? Lögner, svek och massa mer.


Vilken låt lyssnar du på nu? Be alright- Justin


Vad dansar du till? Allt möjligt, speciellt när jag har tråkigt och är ensam hemma.


Något någon inte vet om dig? Åh, konstig fråga. 


Hur svarar du i telefonen? Det beror på vad det är för person som ringer, är det dolt eller att jag inte känner igen numret så blir det oftast "Hej det är Elise"


Hur mycket pengar har du i plånboken just nu? Har inte mina pengar i min plånbok, dom ligger spridda i lådor och fickor.


Var köper du dina matvaror ifrån? köper inte 'mina' matvaror själv, men dom köps från coop eller ica andersson.


Vilken var den senaste filmen du såg? The hungergames 


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? typ... några snygga skor, kläder eller en flygel. 


Vilken är världens bästa artist eller grupp just nu? just nu? Hm, justin bieber är ju alltid världens bästa, oavsett, men det vore tråkigt om jag alltid ska säga honom. Så kanske, slipknot eller adept?


När var senast någon stötte på dig? Haha, intressant att veta känner jag. massa äckliga gubbar (och yngre killar som ville ta med mig på fullmoon party) i thailand.


Vad åt du till middag senast? någon kycklinggryta och ris.


Använder du huvtröjor? jaopp.


Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält? inte en aning, någon snabb berg-och-dalbana kanske.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? haha, jag tror inte, jag vet.


Hur många syskon har du? 4


Har du en pojkvän? ja


Är du blyg inför det motsatta könet? ibland.


Vilken film kan du alla replikerna till? hihi, Madicken...


När flög du senast? för exakt nio dagar sedan.


Diskar du din egen disk? men åh, jag stoppar in min disk i diskmaskienen.


Har du gråtit offentligt? ja.


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej.


Vad har du med dig in på bion? en underbar kompis.


Vem är din favoritlärare och varför? jag har inte en aning, gillar inte lärare alls.


Gillar du att flyga? usch nej.


När sov du senast på golvet? haha, i thailand. (jag vet inte varför, kände för det...)


Gillar du hur du bor? helt okej.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag fungerar inte i vilket fall som helst.


Vilken är din favoritfrukt? inte en aning, gillar de flesta.


Hur gammal blir du nästa födelsedag? byxmyndig.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja, oftast.


Tror du på liv på andra planeter? ja.


Tror du att Gud är man eller kvinna? inget av det.


Vad var det senaste du åt? glass


Hur valde dina föräldrar ditt namn? det kan man fråga sig.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag brukar inte prata med mig själv...


Skulle du någonsin kunna tänka dig att hoppa fallskärm? ja, lätt fett.


Tycker du om att krama folk? såklart.


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? nej. (åh, vad känslokall jag är.)


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? anton eller rasmus.


Gråtit en hel natt? vad finns det för mening med att ligga uppe en hel natt och tycka synd om sig själv?


Druckit så du spytt? usch nej.


Önskat att du var av det andra könet? sometimes


Pryl du inte kan vara utan en dag? dator


Tidningar du prenumererar på? ingen


Du gör med 100 upphittade kronor? tänker "oj va bra, nu kan jag ju spara dom" och går och köper något väldigt onödigt typ.


När grät du senast? vet inte, lite mer än en vecka sen kanske.


Natt eller dag? både och


Kaffe eller te? te


Yngre eller äldre? vadå yngre eller äldre?


Vilken låt lyssnar du på nu? fall- justin bieber


Finns det någon du ogillar starkt? ja, verkligen


Är du svartsjuk? nej.


Har du blivit sövd någon gång? noppe.


Lever din mormor? ja.


Har du varit med på TV? inte en aning.


Kan du dricka mjölk som “gått ut” för 3 dagar sen? usch nej.


Vad borde du egentligen göra just nu? städa kanske. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juli 2012 13:16

Nejmenusch, nu har jag lovat min syster att bada med henne... Det regnar nästan ute och är svinkallt, jag kommer döööööö. Hejdå.

   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards