eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 juli 2012 17:54

Visste ni att jag alltid glömmer bort att dricka när det är varmt ute och jag solar? Visste ni att jag får huvudvärk då? Det vet jag, och har vetat hela tiden, men ändå dricker jag inte, så nu har jag hvudvärk. Och lyssnar på Bieber. Och ska städa. Och är trött. 


Har solat hela dagen idag. Blev lite smått förvirrad när jag kom in och såg att klockan redan var halv sex (gick ut vid tolv) Har inte gjort något heller, läst bara. Tiden brukar gå långsamt när man läser. Aja, imorgon ska jag inte göra något, men på onsdag blir det nog att träffa elin. 


bjuder på den underbart snygag bilden

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 juli 2012 17:39

Vadå, hur talangfullt är inte dethär? Sjukt grymma.

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 juli 2012 00:23

Hitta en kille som kallar dig vacker istället för het. Som ringer upp dig när du lägger på. En som kommer att ligga under stjärnorna och lyssna på dina hjärtslag eller som kommer att hålla sig vaken bara för att se dig sova. Vänta på killen som kysser din panna. Han som vill visa dig för hela världen när du har på dig mjukisbyxor. En som håller din hand framför sina vänner. En som tycker att du är vacker utan smink på. En som ständigt påminner dig om hur mycket han bryr sig o dig och hur lycklig han är att ha dig. En som vänder sig till sina vänner och säger "det är hon" när du går förbi.

 

(Jagvet, hag bloggar som en sköldpadda *dom bloggar inte* just det, precis som jag... i alla fall, ska ta tag i detta och blogga lite smått imorgon)

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards