eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 juli 2012 22:03

Hihi. Jag är trött. Som vanligt. Och jag ska upp halv fyra imorgon. Kommer vara ännu mer trött då. Kom nästan precis hem. Från familjen Nilsson Novik's place. Rolig famlij det där. Dom ska också till tyskland. Med oss alltså. Ojdå. Nu blev detta ännu ett sånt där inlägg. Ja. Ett sånt där och skriver konstigt. Och ointressant. Död åt mig. Död åt den inte redigerade bilden. (Jag ljuger faktiskt inte, jag ser ut så. På bilden kan ni tydligt se att jag är trött, uttråkad och förjäkligt ful. Hejdå.)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 juli 2012 16:16

Det är verkligen sommar på riktigt när jag tar konstiga bilder på mig själv (händer ganska ofta att jag gör det annars också) där jag gör riktigt fula miner, när jag äter piggelin och när jag följer med mamma till affären helt ofixad i riktigt sköna (fula) kläder. Åh sommar, snälla stanna för alltid.

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 26 juli 2012 00:29

Usch, hur kan man ens komma på idén att frivilligt rensa i en rabatt när det finns såååå mycket annat att göra. Fast jag får betalt för det, alltid ett plus. Haha, jag orkar inte med mig själv ibland.


Jag kan få mitt hår till afro om jag känner för det. Duscha, fläta sov, sen är afrot fixat.

   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards