eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 maj 2012 21:55

Insåg att det var ett tag sen jag gjorde en seriös vlog (haha, ingen av mina vlogar är seriösa...). Tänkte kanske göra en om saker som jag stör mig på. Aja, skit samma. Någon slags vlog kommer på fredag/lördag i alla fall. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 maj 2012 21:27

Min fötter gör ont, verklige sjukt ont. Antagligen för att jag spelade fotboll i nästan försmå skor (notera nästan) Och förresten så kom jag på att jag ska köpa nya vårskor imorgon. Hihi. 

 


Snacka om att jag inte borde vara ute i solen. Orkar inte...

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 maj 2012 15:51

Seriöst, vad har jag gett mig in på? Ska jag kunna spela fotboll? Ha, dagens skämt asså. Men aja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och skämma ut sig totalt. Haha, kommer skratta så mycket åt mig själv. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 maj 2012 22:11

Åh, sommar. Åh, sommar. Ge mig sommarvärme hela året ut. Jag orkar inte med kallt väder. Om inte vädersakerna har fel (vilket dom väldigt ofta har) så kommer det bli bra väder fram till torsdag. Får njuta så länge det varar.


Tänkte ju att jag skulle gå och lägga mig tidigt idag, men nej, så blev det inte. Istället kollade jag på DHW (vilket jag aldrig brukar göra annars) Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig (okejdå, liten överdrift. Snart) Kommer inte kunna somna och sen så kommer jag inte orka gå upp imorgon. Hihi, fml.


Godnattkyss

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 maj 2012 20:03

Trött chey med massvis med huvudvärk, ohyes. Känns som om mitt huvud ska sprängas. Vad gör man då? Jo, man kokar te, tar en huvudvärkstablett och kryper ner i sängen med en bra bok. Bättre kan det inte bli. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 maj 2012 18:46

Som jag kan bo på. Dag och natt. Och en rymdraket, för då kan jag åka tillbaka till jorden när jag känner för det. Åh, tänk att kombinera massa mysiga saker till en ända dröm, då kommer allt bli perfekt. 

   

           


Livlig fantasi, jotack. Men det har jag alltid haft och kommer alltid at ha. 


Kindkyss

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 maj 2012 10:29

Åh, det är fortfarande sommarvarmt. Nästan. Jävla vind. Jag hatar det. Eller kanske bara lite. För det kan faksikt vara mysigt också. Ibland. 


Idag bli det att vara med kompisar, och imorgon blir det skola... Ändå chill vecka. Går vanlig dag imorgon, och sen har jag temavecka torsdag-fredag-måndag-tisdag. Och om sju veckor exakt, så åker jag till Thailand. Längtar sjukt mycket. 

   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards