eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 maj 2012 21:20

Hihi, känner mig smått busig när jag precis har sminkat av mig och borstat tänderna och tänker hoppa ner i min nybäddade säng med en väldigt finfin bok. 


(från i löööördaaaaaags)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 maj 2012 20:07

Ibland (väldigt sällan faktiskt) får jag små städryck. Då kan jag hålla på i timmar och fixa och städa och sortera o.s.v Nu har jag precis städat på mitt skrivbord, bäddat rent i min säng, vikt in alla kläder jag tog med från pappa, dammsugat och dammtorkat. Känner mig ganska duktig faktiskt (duuh, egoboost) så nu så ska jag fixa ta och kliva in i lilla Edwards värld och önska att det var jag och inte Bella som fick uppleva hans kärlek. 


Monsterkram

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 maj 2012 19:18

På bussen på vägen hem så hade jag satt mig bredivd ett säte med ett pass och bankkort på. Först visste jag inte vad jag skulle göra, så jag messade min pappa. Han sa att jag skulle ta det, och sen ge honom namnet så att han kunde ringa personen och ge tillbaka det. Det ända var att personen som ägde passet var från china... Istället hoppade jag av vid polisstationen och lämnade in passet. Tur för personen som hade tappat bort det att jag var på humör för att lämna tillbaka det.


Nu så ska jag städa lite, duscha och sen dricka teeeeeee. Hihi, är sjukt trött och kan verkligen inte prata (min röst låter förskräckligt...) Hoppas att ni har haft en toppendag.


Kindkyss


(superduperbra låt) 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards