eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 maj 2012 17:18

En liten cover på WMYB (What makes you beautiful). Förjävligt dåligt ljud och så, men sak samma.

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 maj 2012 15:08

Så länge kunde jag hålla mig borta... Kommer en ny låt nu i alla fall. Mobba inte att jag har ont i min hals och knappt kan sjunga.

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 maj 2012 21:45

Kommer inte blogga på ett tag. Vet inte när jag kommer tillbaka. Kommer nog sakna det något enormt om typ... Två timmar, men jag har verkligen inget att skriva och allting är typ kaos.

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 maj 2012 10:08

Känner att jag verkligen kommer ha fullt upp hela dagen/kvällen idag. Först så ska jag städe hale mitt rum (men ja, det ser ut som ett bombnedslag...Typ). Sen så ska jag kanske på konfirmation i kyrkan, men antagligen inte. Går jag dit kommer jag antagligen inte hinna till dansuppvisningen. Ska vara på ett hotell (jag hittar inte dit...) och pappa kan typ inte köra mig. Kaoooossss. I alla fall så ska jag få mamma att köra mig hem sen. Hemma måste jag typ skynda mig sjukt mycket, duscha och byta kläder och sånt, för sen ska jag på filmkväll hos clara. Blir att sova där sen. Haha, jag orkar inte.

Av Elise Ahlgren Olsson - 4 maj 2012 07:37

Åh, jag vill ha längre hår och kunna fläta det sådär väldigt fint.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 maj 2012 14:46

Har ont i huvudet (igen) och snart ska jag o albana träffa jonte o mark. Sen blir det nova, ska ju köpa nya skuuuuuur. Och sen så ska jag, albana o clara baka på boan. Sjukt fet dag asså, ändå skönt med temavecka. Slutar ett imorgon. 


Bara så att ni vet är det sjukt fint väder. Är överglad. Hihi, och överkär.


Kindkyss

Av Elise Ahlgren Olsson - 3 maj 2012 06:59

Vad är det för mening med att vakna klockan fem och sen inte kunna somna om? Känner mig sjukt sliten idag, har ont lite överallt, inte minst i mitt huvud. Ska nog gå til skolan ändå. Är sjukt yr, så varje gång jag ställer mig upp så trillar jag typ. Orkar inte.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards