eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 maj 2012 10:27

Åker typ... Nu. Har skrivit några tidsinställda, men Clara kommer blogga också. Kommer bli toppen. 


Are you frightened? Cause I'm frightened. Sjukt bra låt, lyssna här. Låten är med i Jag saknar dig, sjukt bra film. Verkligen värd att se.

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 maj 2012 20:27

Usch och fy för att städa. Det är nog det tråkigaste som finns, verkligen. OCh packa, vad ska man ha med sig? Jag kan aldrig bestämma mig, och då tar jag med mig för mycket saker. Åh, jag orkar inte, men jag måste. Det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag. 


Hinner antagligen inte blogga imorgon, blir kanske något tidsinställt, annars kommer det vara så tomt här. Kanske kan få clarafina att blogga lite åt mig. Vad sägs som det? (I alla fall så tycker jag att ni ska kolla hennes superduperfina blogg. Hon är bäst!)


Ni får ha det toppenbra tills vi hörs igen tycker jag. Älskar er  


Kindkyss 

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 maj 2012 18:18

Har precis kollat på nästan hela Jag saknar dig. Sjukt hemsk. Den får mig att tänka på hur jag skulle gjort om min syster dog. Usch.


Åker till Borås på torsdag, har inget internet. Kommer inte bli någon bloggning på hela helgen. Hihi, busigt.

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 maj 2012 21:53

*Knackknackknack*

"Stick jag är inte klar!"

"Eva, du kommer aldrig bli klar, du ser ut sådär. Du måste försöka acceptera det. Vissa föds fula och vissa föds... Vackra. Men Eva, även om det känns jobbigt för dig så är det så."

"Ha-ha-ha, jättekul. Jag skrattar ihjäl mig"

        __________________________________________________________


Älskar verkligen Eva och Adam. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 maj 2012 10:49

Bli lite sådär trött på att ha dåliga lärare. Min spansklärare är intetsägande och pratar och pratar om saker som inte är relevanta. Fattar typ ingenting. Usch, trååååkiiiiigt. 


Tagga dans idag. Kommer bli toppenbra. Har saknat det under dessa typ... två veckorna... :p

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 maj 2012 22:42

när folk inte kan erkänna att dom själva har gjort fel. Alltid ska det vara att man skyller i från sig och ljuger för t.ex lärare sen. Då är det jag i slutändan som får ta skiten, fastän jag inte ens gjorde hälften av allt det jag får skit av. Personen som blir "utsatt" har ju gjort lika mycket fel själv. Åh, jag blir så riktigt jävla arg på en viss person. Hon fattar inte vad hon säger själv. Hon snörjer in sig i det hon säger, och skyller allt på alla. Jag VET att jag skulle gjort annorlunda i den situationen, att jag inte skulle bitchat emot när hon sneade mig, men hon tycker att allting hon gjort är rätt. 


Ni som läser, försök inse att ni själva också gör fel. Det kommer göra er starkare.

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 maj 2012 21:30

Checka claras blogg. Hon är sjukt söt, får mig alltid att skratta åt konstiga saker och är sådär vädligt superduperduktig på fotboll. (Faktiskt så är hon min ministruts) Pussar på henne!

Claras Blogg

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 maj 2012 23:04

Bara för att Damon säger väldigt fina saker ibland. Eller ja, oftast. Han är underbar, helt enkelt. Fast... Stefan är snyggare, faktiskt. 

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards