eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 maj 2012 11:01

Okej, såhär ligger det till. 

Elise är i Borås, tror jag.. och jag har fått order om att sköta hennes blogg sålänge, hihi, glada va?

nejmen, det ska bli kul lixom, 

jag har ju vanligtvis på devote, ni kan hitta min blogg HÄR 

Emm.. ja, då kan jag ju berätta lite om elise här?

som ni kanske inte vet om henne? :D

Juste, jag har ju inte sagt vem jag är.. 

haha, jag heter CLARARARARARAA

fast ni kan kalla mig för Clara

Menmen, dåså ska ni bara veta att elise är den bästa vännen i VÄRLDEN!

Hon ställer alltid upp för mig och hon har gjort det sen jag var nyfödd?

Vi har såna otroliga oförglömliga minnen ihop och tro mig,

det kommer bli fler!

Puss på dig Elise, älskar dig, tusen gånger runt jorden och tillbaka!

tror faktiskt inte att jag kommer få  mycket stryk för denna bilden?

hon är ju trots allt den sötaste ungen i världen!

 



Av Elise Ahlgren Olsson - 17 maj 2012 10:27

Åker typ... Nu. Har skrivit några tidsinställda, men Clara kommer blogga också. Kommer bli toppen. 


Are you frightened? Cause I'm frightened. Sjukt bra låt, lyssna här. Låten är med i Jag saknar dig, sjukt bra film. Verkligen värd att se.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards