eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 maj 2012 21:26

Näe, det blev inte bra. Men jag lägger upp det ndå, bara för att jag sa at tjag skulle göra det.

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 maj 2012 19:30

Låt snart uppe, faktiskt. Min gitarr ville nästan som jag ville (notera nästan) Låter lite konstigt på vissa ställen dock...

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 maj 2012 17:42

"Elise, kan vi inte äta snart?", "Elise, kan jag gå till Ella?", "Men måste jag komma hem då?", "Kan jag inte komma lite senare?", "Jag är hungrig, när är maten klar?"- Dessa fina meningar har jag fått höra x antal gånger under den senaste timmen. Det är faktiskt inte mitt fel att lasagne måste vara inne i ungnen så länge, och inte mitt fel att pappa har skrivit ner när dom ska komma hem. Faktiskt så är det inte mycket som är mitt fel. Faktiskt så låter jag dom göra mycket saker som dom kanske inte skulle få göra annars...


(Min gitarr vill inte spela som jag vill att den ska göra, kanske kommer låten senare, om min gitarr vill vara lite snäll och lyda mig) 

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 maj 2012 16:39

Ändå mysigt att sitta barnvakt till mina småsyskon hela kvällen. Fast det ena syskonet är hos en kompis och det andra tjatar på att hon är hungrig hela tiden. Hihi, känner mig duktig (iiiiinte)


Har skrivit en ny lyt nu också, kommer antagligen komma upp här, om jag får tid alltså.


Regnpussar

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 maj 2012 12:47

för vi får 45 minuter på oss att ta oss till stan. Haha, känner att det är väldigt mycket tid. Men det gör inget, faktiskt. Bara skönt att inte behöva stressa. (Låter som en gammal tant eller något i den stilen) Vi ska ju bada (vilket jag inte vill) DOm kunde ju i alla fall lagt det efter sommarlovet när man är lite mer brun. (Bara så att ni vet tycker jag att ni ska kolla denna bloggen, sjukt söt tjej. Mihi)

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards