eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 maj 2012 16:20

Elise suger ju lixom på att uppdatera nu,

så då skulle jag göra det åt henne!

(jag)

Tänkte berätta hur jag lärde känna elise, för typ 10000 år sen?!

Nejmen, typ två hus bort från mig bor en dagmamma, 

min storebror gick där och även Elise!

Så ända sen jag var nyfödd har jag träffat elise.. 

jag fick ju följa med och hämta min bror så..

När jag blev lite äldre, kanske 1, så började jag också där!

Vi blev bästa vänner och vi bråkade då och då,

men det blev alltid bra tillslut. 

Vi kunde lixom bråka om småsaker,

som att vem som skulle få ha den finaste leksakshästen?

haha, den lila hästen...

Hon började i skolan 1 år tidigare än mig, 

jag blev jätteledsen, helt seriöst då.

Saknade min bästa vän!

Själv tycker jag inte att vi någonsin varit lika till utseendet,

men när vi träffade folk ute så frågade dom alltid om vi var systrar/tvillingar!

Men året efter hon började skolan började jag också där ju!

och då fick jag äntligen tillbaka henne!

Sen dess har vi gått i samma klass och jag verkligen

ÄLSKAR HENNE!

Hon är fortfarande min bästa vän, 

även fast jag har massa superbra vänner,

är hon fortfarande den bästa,

eftersom jag känt henne så himla länge kan jag verkligen lita på henne till 100%! Vilket jag tycker är grymt, att jag kan känna sån trygghet!

Elise, om du läser detta, ska du veta att jag älskar dig till super min älskade syster!

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards