eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 april 2012 21:45

Kollade precis på film. Devil Inside. Mestadels dålig. Ibland var den bra. Sjukt dåligt slut, blev sjukt sur när jag insåg att den slutade. Jag gillar mer skräckfilmer som man kan skrika till. Där man blir sjukt rädd hela tiden, inte sånna mesiga när man rycker till en gång i kvarten. Nej, skräckfilm är skräckfilm...


Imorgon slutar jag tidigt. Ska ta sprutan sen, vid fyra. Innan dess ska jag hämta min syster. Det var längesen jag gjorde det, känner mig som en mamma då. Fast, det är ganska mysigt. Linn är alltid på bra humör när man hämtar henne, alltid ett plus. Hon kan vara riktigt förjävlig också, så hon är verkligen ingen ängel. Men jag älskar henne ändå! (Lite gammal bild, men sak samma. Hittade ingen annan på oss två. Och hon har ansiktsmålning...)

 


Nu ska jag kolla på Alcatraz (en serie på fyran. Fastnade för den av någon konstig anledning...) Hörs (förmodligen) imorgon. Puss   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards